• תפריט
  • תפריט

איך להגיע להולנד – טיסה להולנד ואפשרויות נוספות

הולנד היא אחת המדינות האירופאיות האהובות ביותר על המטייל הישראלי, ובצדק. יש לה המון מה להציע: כפרים ציוריים, ערים מרתקות ומלאות אטרקציות ואוכל טוב, וגם יעדי טבע יפהפיים. זמן הטיסה מתל אביב להולנד הוא כחמש שעות, ועם מגוון טיסות ישירות מדי יום זהו יעד מעולה לחופשה המשפחתית הבאה שלכם.

היכן כדאי להזמין טיסות להולנד?

בעת תכנון חופשה, אנחנו מחפשים תמיד טיסות זולות להולנד כדי ששאר התקציב ישאר גדול ככל האפשר ונוכל להתפנק במלונות ובמסעדות. אך חיפוש טיסה להולנד יכול להיות לעיתים מעייף ולא קל למצוא את הדיל הכי זול לטיסה בקיץ, או בכל עונת תיירות אחרת. לשם כך חשוב לנו תמיד להשתמש במנוע השוואת מחירים מעולה, כזה שמוצא עבורנו מגוון סוגי כרטיסים, אחד כזה שנוח לסנן איתו את הטיסות הרצויות ואם אפשר בעברית אז אפילו יותר טוב.

הפתרון להזמנת טיסות זולות להולנד בשבילנו נמצא במנוע השוואת הטיסות קיווי, שתוכלו למצוא ממש כאן למטה בדף זה. הוא מנוע השוואת טיסות ותיק שמשמש כסוכנות נסיעות אונליין: תוכלו לערוך באמצעותו השוואת מחירים נוחה ולרכוש כרטיסים לטיסות להולנד (או כל יעד אחר) וגם לרכבות ואוטובוסים.

השוואת המחירים של קיווי מציעה מספר פונקציות מעולות שיעזרו לכם למצוא טיסות זולו להולנד. מנוע החיפוש שלהם לעיתים קרובות "מחבר" יחדיו כרטיסי טיסה שונים של חברות שלא תמיד מציעות טיסות קונקשן אחת עם השנייה (כולל קונקשן עם העברה עצמית), וקיווי משווקת בעצמה ביטוח לקונקשן שאפשר להוסיף במהלך ההזמנה.

חשוב לכם להביא מזוודה לטיסה לאמסטרדם? מעולה. במהלך דפדוף בתוצאות, יצוין בכל כרטיס שמופיע בתוצאות החיפוש, אם הוא כולל כבודת מטען ו/או כבודת יד ועד איזה משקל.

אם אתם מעדיפים לדלג מראש על כרטיסי הטיסה שלא כוללים כבודה שנשלחת לבטן המטוס, בצד ימין ליד תוצאות החיפוש לחצו על "תיקים" ואז סמנו אם אתם רוצים שהכרטיס יכלול לפחות כבודה אחת.

תוכלו להתחיל לחפש טיסות להולנד כבר עכשיו, בתיבה של קיווי שבעמוד זה. אם אתם לא בטוחים איפה אתם מעדיפים לנחות בהולנד, תוכלו פשוט לכתוב "הולנד" בתור היעד וכך תקבלו את כל היעדים האפשריים. אם אין לכם תאריך מסוים, או שהתאריך גמיש, תוכלו לבחור בטווח תאריכים או להזין "Anytime", כדי לקבל טיסות בכל תאריך אפשרי, ובכך למצוא את הטיסה הזולה ביותר.

בונוס נוסף בהזמנת טיסות להולנד עם קיווי הוא שתוכלו במהלך ההזמנה להוסיף גם חבילת כבודה אם אתם מגיעים עם מזוודות, להוסיף ביטוח אובדן כבודה, ואפילו להוסיף ביטוח נסיעות של AXA. השירותים הזמינים משתנים לפי הטיסה. חשוב להזמין טיסות להולנד מוקדם ככל האפשר משום שהמחירים נוטים להתייקר קרוב יותר לטיסה.



חופשה בהולנד – עוד מידע למטייל

הולנד למטייל – המדריך המלא

השכרת רכבים בהולנד

הזמנת הסעה משדה התעופה בהולנד

אז הזמנתם טיסות ובתי מלון, וכעת אתם ודאי עסוקים בהכנת רשימה של מסעדות ואטרקציות בהולנד. אבל יש עוד פרט חשוב שיכול לשדרג את החופשה ובמיוחד את הנחיתה בשדה התעופה.

הזמנת מונית מראש לשדה התעופה בהולנד תהפוך את הנחיתה שלכם לרגועה ונינוחה.

במקום להסתובב בשדה עם מזוודות מסורבלות, תוכלו לנחות ברוגע כשהנהג כבר מחכה לכם ויודע מראש לאן אתם צריכים להגיע.

פיתרון להזמנת מוניות בהולנד (ובלמעלה ממאה מדינות נוספות), הוא בעזרת מנוע קיוויטקסי (תיבת החיפוש הצהובה שלמטה). בקיוויטקסי מאפשרים לכם להזמין הסעה משדה התעופה באמסטרדם ובמגוון יעדים אחרים בהולנד, מראש ואונליין, ויש לכך מספר יתרונות:

-תוכלו לבחור את סוג הרכב, יתרון מעולה אם למשל אתם קבוצה גדולה ומעדיפים לנסוע כולם ברכב אחד: תוכלו להזמין מיניוואן לקבוצות גדולות בקלות.

-מחיר המונית ידוע מראש ולא תתקלו בהפתעות.

-ניתן להוסיף כיסא תינוק (בהתאם לזמינות ובדרך כלל בתשלום נוסף).

-המחיר בדרך כלל כולל גם זמן המתנה.

-תנאי ביטול נוחים (משתנים לפי סוג ההזמנה).

-ניתן לבדוק כמה מזוודות אפשר להכניס ברכב מראש.

בהשוואת מחירים להסעה משדה התעופה סכיפהול לאמסטרדם, למשל, קיבלנו מגוון סוגי רכבים: אקונומי, מיניבוס, לשבעה נוסעים, רכבי פרימיום ועוד.

שימו לב שהתנאים עלולים להשתנות מהזמנה להזמנה.

מוניות בהולנד הן אמצעי תחבורה יקר. מוניות מורשות הן בעלות לוחית זיהוי כחולה ויש להימנע מאחרות. שירותי מוניות בלתי חוקיים מוצעים לעתים תכופות מחוץ לנמל, אבל אלה גובים סכומים גבוהים אפילו לנסיעות קצרות.

שדה התעופה סכיפהול

למרות שניתן להגיע בטיסות קונקשן ליעדים נוספים בהולנד, הטיסות הישירות להולנד מישראל כיום מגיעות לאמסטרדם, לנמל התעופה סכיפהול (AMS)

נמל התעופוה סכיפהול הוא נמל התעופה הראשי של הולנד. הוא ממוקם בהארלמרמיר, במרחק של כ9 ק"מ מאמסטרדם. הוא משרת מגוון גדול של טיסות להולנד מרחבי העולם, כולל מגוון טיסות לואו-קוסט, וכולל טיסות ישירות לאמסטרדם מתל אביב.

נמל התעופה סכיפהול הוא נמל תעופה מודרני, גדול ומאורגן היטב. זהו נמל תעופה נהדר בין אם אתם מגיעים לקונקשן באמסטרדם, נוחתים או ממריאים. יש בו מגוון גדול מאוד של חנויות, לפני ואחרי האבטחה. מזכרות, דיוטי פרי, קוסמטיקה, ביגוד, ויקטוריה סיקרט, ג'אדג'טים ועוד.

כמובן שלא חסרות מסעדות במתחם נמל התעופה, ותוכלו למצוא מגוון מטבחים: אוכל אינדונזי, מאפייה, אוכל רחוב, בית קפה, פיצה, ארוחות בריאות ועוד. ניתן למצוא מגוון של מסעדות גם לפני וגם אחרי איזור האבטחה.

במתחם הנמל יש גם מגוון שירותים לנוסע שיהפכו את חווית הטיסה שלכם להרבה יותר נוחה: שירותי VIP למתפנקים, בית מרקחת, שני בתי מלון אחרי בדיקת הדרכונים שפתוחים 24/7, המרת מט"ח, החזר מס, חדרי פגישה, אינטרנט אלחוטי ועוד.

אחרי הית׳רו של לונדון, שארל דה גול בפריז ונמל התעופה פרנקפורט, הוא נמל התעופה הגדול ביותר באירופה. סכיפהול נחשב אטרקציה בזכות עצמו משום שהוא בנוי 4 מ׳ מתחת לפני הים. זהו המוקד המרכזי של חברת התעופה KLM שהיא חברת התעופה הותיקה ביותר בעולם שממשיכה לפעול תחת אותו שם.

מסכיפול, יש חיבורי רכבת מצויינים: אמסטרדם, רוטרדם, האג, אוטרכט וערים רבות אחרות בהולנד מחוברות ברכבות ישירות. רכבות מהירות מגיעות גם לאנטוורפן, בריסל ופריז. תחנת הרכבת בסכיפול נמצאת מתחת לאדמה, מתחת לאולם הנמל הראשי. הרכבת היא הדרך המהירה והזולה ביותר להגיע ממקום למקום בהולנד.

עוד שדות תעופה בהולנד

נמלי תעופה בינלאומיים אחרים בהולנד כוללים את נמל התעופה איינדהובן (Eindhoven Airport), נמל התעופה מאסטריכט/אאכן (Maastricht/Aachen Airport), נמל התעופה רוטרדם – האג (Rotterdam – The Hague Airport) ונמל התעופה כרוניגן – אלדה (Groningen-Eelde Airport). אלה נמלים קטנים יותר ומשרתים בעיקר חברות תעופה לואו קוסט. נמל התעופה איינדהובן ומאסטריכט-אאכן נמצאים בעיקר בשימוש של Ryanair, בזמן שנמל התעופה של רוטרדם משרת בעיקר את Transavia, חברת טיסות הלואו קוסט של KLM.



כמה זמן מראש כדאי להגיע לשדה התעופה באמסטרדם?

בזמנים רגילים, ניתן להגיע להמראה בינלאומית מסכיפהול כשלוש שעות לפני שעת ההמראה, אך בתקופות עמוסות, כמו הקיץ הקרוב, ממליצים להגיע לשדה התעופה סכיפול כארבע שעות לפני ההמראה. באתר של סכיפול תוכלו לבדוק כמה עמוס שדה התעופה היום ובימים הקרובים.

עוד מידע על חופשה באמסטרדם: מלונות מומלצים באמסטרדם

טיסות ישירות לאמסטרדם

ישנן מגוון חברות שמפעילות טיסות ישירות לאמסטרדם מנתב"ג. הנוסע הישראלי יכול לבחור בין חברות עם שירות מלא לבין חברות לואו-קוסט, וליהנות מטיסות להולנד מדי יום, מהבוקר עד הערב. זמן הטיסה מתל אביב לאמסטרדם הוא כחמש שעות.

אז מה כל חברת תעופה מציעה ולאילו מחירים ניתן לצפות? במדריך זה נבדוק את כל הפרטים.

שימו לב שתנאי הכבודה, תנאי הכרטיס, המחירים, הזמנים וכול' עלולים להשתנות, והם נכונים נכון לכתיבת הכתבה.

טיסות לאמסטרדם עם KLM

קיי אל אם היא החברה הלאומית של הולנד. חברה בשירות מלא, שמפעילה טיסה יומית לאמסטרדם מתל אביב בדרך כלל בשעות הבוקר המוקדמות, עם נחיתה באמסטרדם בכרבע לתשע בבוקר. טיסות KLM לתל אביב מופעלות בדרך כלל במטוס 737-900, וכוללות לרוב כיבוד קל ומשקאות, מערכת בידור, ועוד.

בטיסה זו תוכלו לטוס גם במחלקת ביזנס, עם תנאי כבודה משופרים, מושב מרווח, ארוחות משודרג, שירות מפנק ועוד. חברת KLM ידידותית מאוד למשפחות: ארוחות שמתאימות לילדים (בהזמנה מראש), תוכן שמתאים למשפחות במערכת הבידור ועוד.

טיסות אל על לאמסטרדם

טיסות לאמסטרדם של אל על ממריאות מדי יום חול פעמיים: בבוקר ובצהריים, ובימי שישי בבוקר בלבד.

הטיסות מתבצעות בדרך כלל במטוסי הB737-900 או הB737-800.

בדרך כלל תוכלו לבחור בין מחלקת תיירים, פרימיום ועסקים. השירות בטיסה כולל חטיף או ארוחה קלה. במטוסי 737 של אלעל ניתן ליהנות ממערכת בידור בקונספט של סטרימינג בעזרתה ניתן לצפות במגוון תכנים במכשיר האישי.



טיסות ארקיע לאמסטרדם

טיסות ארקיע ממריאות פעמיים או שלוש (בתקופות שיא) בשבוע, בדרך כלל בימי שני ושישי ובקיץ גם ברביעי. הטיסות ממריאות בדרך כלל בשעות הצהריים ונוחתות באמסטרדם בערב. בחזור, הטיסות ממריאות בדרך כלל בערב ונוחתות בלילה בארץ.

בארקיע ניתן לשמור מושבים מרווחים יותר בתוספת תשלום לפי הזמינות.

טיסות טראנסאוויה להולנד

טראנסאוויה היא חברת לואו-קוסט הולנדית, חברת בת של KLM.

היא מפעילה מספר טיסות להולנד בשבוע (לוח הזמנים משתנה) בסביבות חמש-שבע טיסות בשבוע, והטיסות ממריאות לרוב בצהריים או בערב.

הטיסות מתבצעות בדרך כלל במטוסי בואינג 737-800.

בחירת מושב אפשרית ברוב סוגי הכרטיסים בדרך כלל למעט הכרטיס הזול ביותר (כרטיס בייסיק). הכרטיס הזול ביותר בטראנסאוויה הוא כרטיס לואו-קוסט סטנדרטי (לא כולל כבודת מטען, ובו שינוי הטיסה כרוך בעמלה ובהפרש מחירים), אך בדרך כלל ניתן לבחור בכרטיס משודרג עם מגוון הטבות. בטיסות טראנסאוויה ניתן לבצע רכישות מתוך תפריט מגוון שכולל חטיפים, משקאות,  סנדוויצ'ים, נודלס, מאפים ועוד.

טיסות להולנד עם איזיג'ט

איזיג'ט מפעילה מספר טיסות לאמסטרדם בשבוע, בין ארבע-לשבע (תלוי בחודש)

איזיג'ט היא חברת לואו-קוסט בריטית, עם מחירים זולים ושירות לואו-קוסט סטנדרטי עם אפשרות לשידרוגים.

בטיסות איזיג'ט להולנד בדרך כלל מציעים שני סוגי כרטיסים, אחד לואו-קוסט סטנדרטי, והשני כרטיס גמיש שכולל מגוון הטבות כמו כבודת מטען, בחירת מושב, תנאי שינוי  גמישים יותר, וגם ואוצ'ר לרכישה מתפריט המזון והמשקאות במהלך הטיסה.

כאמור, בטיסות איזיג'ט בדרך כלל ניתן לרכוש ארוחות, חטיפים, משקאות ומוצרי דיוטי פרי בתשלום במהלך הטיסה, בהתאם לזמינות.

טיסות להולנד עם קונקשן

לעיתים, בין אם מפאת לוחות זמנים או מחירים, יש צורך לבחור בטיסה להולנד עם קונקשן. בטיסה להולנד עם קונקשן ניתן לנחות באמסטרדם, אך תוכלו גם להגיע, לאחר עצירה אחת, ליעדים נוספים כמו איינדהובן ורוטרדם.

טיסות קונקשן להולנד יכולות לעצור במגוון יעדים. הנה כמה מהיעדים שבהם וודאי תיתקלו בהשוואת מחירים לטיסות קונקשן להולנד:

טיסה לאמסטרדם עם עצירה בלונדון: זמן הטיסה לאמסטרדם עם עצירה בלונדון כולל כחמש שעות ועשרים דקות מתל אביב ללונדון, וכשעה ועשר דקות מלונדון לאמסטרדם. את הטיסות מתל אביב ללונדון מפעילות אלעל, וירג'ין אטלנטיק, איזיג'ט, וויז אייר ובריטיש איירווייז, וניתן למצוא טיסות מדי יום ,בבוקר בצהריים או בערב. גם טיסות בקו לונדון-אמסטרדם יש המון, מהבוקר עד הערב ושל מגוון חברות, לואו-קוסט או שירות מלא.

טיסה לאמסטרדם דרך ברלין: זמן הטיסה לאמסטרדם עם קונקשן בברלין כולל כארבע ורבע שעות מתל אביב לברלין, וכשעה וחצי מברלין לאמסטרדם. תוכלו לטוס בקווים אלו עם לופטהנזה, אלעל, ריאנאייר, איזיג'ט וקיי אל אם.

טיסות לאיינדהובן

איינדהובן שבדרום הולנד, היא אחת מהערים הגדולות במדינה.

איידנהובן אולי מוכרת לכם בזכות קבוצת הכדורגל, אך היא ידועה גם בתור עיר של חדשנות וטכנולוגיה. יש בה מוזיאונים (כולל מוזיאון לקבוצת הכדורגל), סיורים עירוניים רגליים נהדרים, כנסיות, קולינריה טובה ועוד.

נכון לכתיבת הכתבה אין טיסות ישירות לאיינדהובן, אך היו טיסות ישירות לאיינדהובן מנתב"ג בעבר וייתכן שיהיו בעתיד. אם אתם מעדיפים שאיינדהובן תהיה נקודת הנחיתה שלכם בהולנד, ניתן להגיע בקלות בטיסת קונקשן.

הנה כמה אפשרויות נוחות וזולות לטיסת קונקשן לאיינדהובן, שלא לוקחות יותר מדי זמן ויאפשרו לכם ליהנות מקונקשן קצר יחסית בדרך כלל:



יש שירות אוטובוסים ישיר בין נמל התעופה איינדהובן לתחנת המרכזית של אמסטרדם.

עוד על חופשה באיינדהובן

מלונות מומלצים באיינדהובן

הסעות משדה התעופה באיינדהובן

טיסה לאיינדהובן עם עצירה בבולגריה

זמן הטיסה לאיינדהובן עם קונקשן בסופיה כולל טיסה מתל אביב לסופיה בשעתיים וארבעים וחמש דקות, ומסופיה לאיינדהובן בשעתיים וחמישים דקות.

מתל אביב לסופיה ניתן למצוא טיסות יומיות של חברת בולגריה אייר, אל על, וויז אייר, וריאנאייר, ובקו סופיה-איינדהובן, ניתן למצוא מספר טיסות בשבוע של וויז אייר וריאנאייר.

טיסות לאיינדהובן דרך רומא

זמן הטיסה לאיינדהובן דרך רומא כולל טיסה של כשלוש שעות וארבעים דקות בקו תל אביב-רומא, וטיסה נוספת של כשעתיים ועשרים וחמש דקות בקו רומא-איינדהובן. בקו תל אביב-רומא תוכלו לבחור מתוך מגוון טיסות, שממריאות מדי יום (מספר פעמים ביום), ומופעלות על ידי מגוון חברות, לואו-קוסט או חברות עם שירות מלא. בקו רומא-איינדהובן תוכלו למצוא טיסה אחת או שתיים מדי יום, בדרך כלל של וויז אייר או ריאנאייר, ובדרך כלל בבוקר או בצהריים.

טיסה לאיינדהובן דרך פולין

אפשרות נוספת לטיסה לאיינדהובן היא קונקשן בפולין, בורשה או בקראקוב. זמן הטיסה לאיינדהובן עם עצירה בפולין הוא כשלוש שעות וארבעים-חמישים דקות מתל אביב לפולין, וטיסה נוספת של כשעה וחמישים וחמש דקות לאיינדהובן.

אפשרויות נוספת לטיסות קונקשן לאינדהובן כוללות גם עצירה באמסטרדם, באתונה, בפראג, בבודפשט ועוד.

טיסות לרוטרדאם

רוטרדאם נמצאת בדרום הולנד. זוהי העיר השנייה בגודלה במדינה והיא מלאה באטרקציות לכל המשפחה, כולל הפלגות בנהר, מוזיאונים, ארכיטקטורה מרשימה ועוד. 

עוד על חופשה ברוטרדם: מלונות מומלצים ברוטרדם

שדה התעופה רוטרדאם האג

 שדה התעופה רוטרדאם האג (RTM), כפי שמעיד שמו, משרת את רוטרדאם ואת האג:

הוא נמצא במרחק של כחצי שעת נסיעה מהאג, ובמרחק של כרבע שעה נסיעה מרוטרדאם. זהו אחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר בהולנד. הוא מקבל טיסות בינלאומיות,  ממגוון יעדים. במתחם הנמל תוכלו למצוא מגוון חנויות למזכרות, קוסמטיקה, בשמים ועוד, כמו גם מסעדות, ובתי קפה.

נכון לכתיבת הכתבה, אין טיסות ישירות לרוטרדאם האג מישראל, אך ניתן להגיע לשם לאחר קונקשן באירופה, למשל בטיסה לרוטרדאם האג עם עצירה במילאנו:

זמן הטיסה מתל אביב לרוטרדאם עם עצירה במילאנו כולל טיסה של כארבע שעות ועשר דקות בקו תל אביב-מילאנו, וטיסה של כשעתיים ממילאנו לרוטרדאם. בקו תל אביב-מילאנו ניתן למצוא טיסות של וויז אייר, איזיג'ט, ריאנאייר ואלעל, מדי יום (כשתיים-ארבע טיסות ביום), ובקו מילאנו-רוטרדאם מפעילה חברת טראנסאוויה כשתיים-שלוש טיסות בשבוע, בימי חמישי וראשון ולעיתים גם בשלישי.

יעדי קונקשן נוספים בדרך לרוטרדאם כוללים את רומא, ברצלונה ועוד.

טיסות להולנד משדה התעופה רמון

נכון לכתיבת הכתבה, אין טיסות להולנד מאילת. לפני מספר שנים פעלו טיסות לאמסטרדם מאילת שהופעלו על ידי טראנסאוויה. בנוסף, לאחרונה, חזרה תנועת טיסות בינלאומית לשדה התעופה רמון עם טיסות טראנסאוויה לפריז. אם אתם מתכננים להגיע מאילת לאמסטרדם, תוכלו לרכוש כרטיסים שכוללים עצירה קצרה בנתב"ג והמשך לבירת הולנד.



איך מגיעים להולנד ממדינות האיחוד האירופי

אם אתם כבר מצאים באירופה ומעוניינים להגיע להולנד, שימו לב שבד״כ אין פקחי גבולות בין מדינות הרשומות באמנת שנגן, הכוללות את מדינות האיחוד האירופי וכמה מדינות אחרות.

בד״כ יש בדיקות זהות לפני עלייה למטוסים או אוניות שמגיעים אל הולנד ממדינות אירופה. לעיתים גם יש פקחי גבול זמניים בגבולות היבשתיים.

לפי כללי התיירות בהולנד, תיירים שאינם מהאיחוד האירופאי או משוויץ חייבים לרשום את שהותם תוך שלושה ימי עסקים אצל Aliens' Police (Vreemdelingenpolitie). בתי מלון בהולנד בדרך כלל מטפלים בטפסים הרשמיים של אורחיהם.

טפסי רישום לאשרות כניסה ורשיונות שהייה לטווח רחוק מטופלים ע״י ה-IND. באופן כללי, מבקרים בהולנד שאינם צריכים להשיג אשרה לשהייה קצרה יכולים להשיג אישור מגורים לאחר ההגעה ללא אשרה לטווח ארוך, אך יש להתייעץ עם השגרירות הקרובה קודם.

יש מספר דרכים להגיע להולנד. ממדינות אירופאיות שכנות, אפשר להגיע ברכב או רכבת. מבקרים ממקומות רחוקים יותר בד״כ משתמשים בטיסה. מבקרים מבריטניה יכולים להגיע גם באונייה.



יש גם אפשרות להגיע להולנד דרך נמלי תעופה הנמצאים במדינות השכנות. זו היא אפשרות מעניינת יחסית עבור תיירים מישראל שמחפשים טיסות זולות להולנד כי מחירי טיסות לאמסטרדם בדרך כלל יקרים מאוד יחסית, ואפשר למצוא שדות תעופה לא רחוקים שמחירי הטיסות אליהם זולים משמעותית והם נמצאים מרחק נסיעה לא גדול מאמסטרדם, עם תחבורה ציבורית ישירה ונוחה. נמלים כאלה הם דיסלדורף ובריסל.

חברות תעופה אירופאיות זולות כמו ריאנאייר גם טסות אל נמלי התעופה Münster-Osnabrück ו- Weeze/Niederrhein הנמצאים ממש ליד הגבול ההולנדי-גרמני. משני הנמלים הללו יש טיסות תכופות ליעדים אירופאיים מרכזיים ותחבורה נוחה יחסית לאמסטרדם ועוד יעדים בהולנד.

הגב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *