• תפריט
  • תפריט

מוניות באיינדהובן והסעות משדה התעופה

אחת הערים המוכרות ביותר בהולנד, אשר הפכה בשנים האחרונות למתויירת ביותר על ידי ישראלים, היא איינדהובן. מאז שנפתח קו של טיסות ישירות לאיינדהובן מנתב"ג, יש ישראלים רבים שמתכננים טיול בהולנד ומעדיפים טיסה לאינדהובן בגלל המחירים הזולים יותר.

העיר ההולנדית איינדהובן, אשר ממוקמת בדרום הולנד מציעה למטייל מגוון רחב של אטרקציות – החל ממועדון כדורגל יוקרתי ומצליח, מוסדות עיצוב ואדריכלות ותיקים, מוזיאונים ובעיקר הרבה מאוד תרבות הולנדית ייחודית.

 אבל שניה לפני שאתם מגיעים לאיינדהובן, אתם בוודאי רוצים לדעת איך להתנייד ברחבי העיר על מנת לנצל כל רגע ורגע מהטיול שלכם בצורה הטובה ביותר. לכן ערכנו עבורכם מדריך מפורט לשירותי התחבורה הציבורית והמוניות באיינדהובן, בעזרת מנוע החיפוש קיווי טקסי, המתמחה בהשוואת מחירים של מוניות והסעות ברחבי העולם.

כדי להזמין הסעה משדה התעופה באיינדהובן או חזרה מהמלון לשדה התעופה, ואף מוניות מאיינדהובן ליעדים אחרים בסביבה (כמו אפטלינג למשל) – מומלץ ומשתלם להשתמש במנוע החיפוש של קיוויטקסי (תיבת החיפוש הצהובה) – הקישו באנגלית את היעד המבוקש ומקום המוצא (שמות כלליים של ערים או שדות תעופה – את הכתובת המדוייקת תתבקשו להכניס בהמשך)

טיול בהולנד – מידע נוסף

טיסות להולנד – אמסטרדם, אינדהובן ועוד

השכרת רכבים בהולנד בזול – השוואת מחירים ומידע חשוב

היצע שירותי התחבורה בעיר איינדהובן

 ישנן כמה אמצעי תחבורה ציבורית באיינדהובן, כמו בכל עיר גדולה במערב אירופה. על מנת שתוכלו לבחור את דרך ההתניידות הטובה ביותר לכם הכנו לכם סקירה קצרה של כל האופציות הקיימות בתחבורה הציבורית באיינדהובן –

  1. אוטובוסים באיינדהובן – ברחבי העיר איינדהובן ישנם שירותי תחבורה ציבורית מתקדמים אשר מאפשרים לכל מטייל להגיע מנקודה לנקודה בקלות יחסית.  אומנם לא פועלות ברחבי העיר רכבות תחתיות או שירותי רכבת עילית, אך מערך התחבורה הציבורית הוא עדיין מערך  יעיל במיוחד אשר יכול להביא אתכם לנקודת היעד שלכם בקלות ובמהירות. רשת האוטובוסים הרחבה בעיר, מתפרסת על פני כל הנקודות המרכזיות ומאפשרת לכם להגיע לכל מקום בכל שעות היום. ניתן לרכוש כרטיס נסיעה, אותו סורקים בעלייה על האוטובוס כמו גם בירידה. ישנם הסדרי נסיעה יומיים או הסדר נסיעה לתיירים אשר עתידים לבלות כמה ימים בעיר.
  2.  אופניים באיינדהובן – אופניים הם כלי התחבורה המרכזי והמשמעותי ביותר שקיים כיום בכל רחבי הולנד.  כמו כן זהו גם סימן היכר בינלאומי של התרבות ההולנדית. המדינה מרושתת במאות קילומטרים של שבילי אופניים, ותרבות הנהיגה באזור מכבדת מאוד את הרוכבים. אתם יכולים לשכור אופניים באיינדהובן בכל אחת מן החנויות הממוקמות במרכז העיר ולצאת לטיול רכוב, שיהיה חוויה בפני עצמו לכל המשתתפים. עלויות השכרת האופניים באיינדהובן נוחות מאוד והן מאפשרות לכם לצמצם משמעותית את הוצאות הטיול על תחבורה ציבורית. כמו כן מדובר בפעילות ספורטיבית שהופכת את הטיול שלכם למרגש ומעניין הרבה יותר.
  3. השכרת רכב באיינדהובן –  ברחבי הולנד פועלות כמה וכמה חברות להשכרת רכבים. לכל חברה יש מגוון רחב של מכוניות אשר מתאימות לקבוצות מטיילים שונות. יחד עם זאת חשוב לזכור כי כאשר אתם נוחתים בהולנד, אם אתם מתכוונים לבלות אך ורק במרכזי הערים הגדולות כמו אמסטרדם או איינדהובן, אתם יכולים להסתמך בצורה מלאה על שירותי התחבורה הציבורית בערים. מסיבה זו בדיוק מטיילים רבים בוחרים לוותר על שירותי השכרת הרכב לצמצם משמעותית את עלויות השכרת הרכב, הדלק, והחנייה ולצמצם משמעותית את זמן השהייה בדרכים.
  4. מוניות באיינדהובן –  לצד כל האפשרויות הרבות לתחבורה ציבורית אשר קיימות באיזור העיר איינדהובן, שירותי המוניות באיינדהובן הם אלו אשר מספקים לכם את השירות הנוח והמקיף ביותר. לא משנה באיזו שעה של היום אתם צריכים לקבל שירות, בעזרת מנוע החיפוש קיווי טקסי תוכלו להזמין מוניות באיינדהובן אשר יאספו אתכם מכל נקודה בעיר, וייקחו אתכם עד לנקודת היעד בבטחה. בכדי לעזור לכם למצוא את שירותי המוניות הטובים ביותר להסעות באיינדהובן, יצרנו לכם את המדריך המלא בסיוע מנוע החיפוש kiwi taxi.

הזמנת מונית באיינדהובן

 כאשר אתם מתכננים טיול להולנד בכלל ולעיר איינדהובן בפרט, אתם יודעים שמדובר בחוויה מוגבלת בזמן. לכן, עדיף להמריא לאיינדהובן כאשר כבר ברור לכם מראש איך להגיע משדה התעופה באיינדהובן למרכז העיר או לבית המלון שלכם. מומלץ להשתמש במנוע החיפוש של חברת kiwi taxi, המתמחה בהזמנת מוניות והשוואת מחירים של הסעות משדה התעופה באיינדהובן (וברחבי העולם בכלל).

 לאחר החיפוש הראשוני במנוע קיווי טקסי (תיבת החיפוש הצהובה למעלה) תקבלו תוצאות של אפשרויות שונות של הסעות ומוניות באיינדהובן. יוצגו לפניכם אפשרויות הכוללות לא רק מכוניות פרייבט, אלא גם רכבי יוקרה ואפילו מיניבוסים בגדלים שונים. כך תוכלו להתאים את כמות הנוסעים והמזוודות לרכב אותו תזמינו. 

הזמנת הסעה מנמל התעופה באיינדהובן כדאי לבצע מראש כך שבשעת הנחיתה ימתין  לכם נהג המונית בטרמינל נוסעים עם שלט ועליו שמכם, וייקח אתכם ישירות ליעד, במחיר שקוף ומשתלם אשר נקבע מראש בעת ההזמנה.

את התשלום ניתן לבצע באופן מאובטח בעזרת כרטיס האשראי שלכם או בצורה ישירה לנהג בעת הנסיעה. בנקודה זו חשוב לציין כי כאשר אתה מזמינים רכבים גדולים המערכת של קיווי טקסי תדרוש מכם לשלם מקדמה, על מנת להבטיח את שריון הרכב ביום הנחיתה.

 גם כאשר מדובר על נסיעות בהולנד עם מוניות מאיינדהובן ליעדים תיירותיים שונים, כאשר תיירים רבים מגיעים לטיולי משפחות יש יתרון לשימוש במנוע החיפוש של kiwi taxi. ניתן להזמין מונית מותאמות אישית לצרכי המשפחה ולבקש לקבל כיסאות בטיחות או כיסאות נגישים לבני המשפחה אשר צריכים רכבים מותאמים. כך אתם יכולים לצאת לטיול בו לכולם יהיה נוח בנסיעה.

על מנת שתוכלו להתחיל את החופשה באיינדהובן ברגל ימין, יצרנו לכם את המחירון המלא של חברת קיווי טקסי, אשר כולל תעריפי מוניות באיינדהובן ומאפשר לכם לדעת בוודאות מהן העלויות של נסיעה במוניות בהולנד במהלך הטיול שלכם.

מחירי מוניות משדה התעופה באיינדהובן למרכז העיר

בסיוע מנוע החיפוש kiwi taxi יצרנו במיוחד בשבילכם את התעריפון המלא למחירי הנסיעה במוניות משדה התעופה של איידנהובן למרכז העיר. תעריף הנסיעה תלוי בכמות הנוסעים והמזוודות, כמו גם במרחק נסיעה. נסיעה ממוצעת אורכת 20 דקות, והעלויות נכונות לכתיבת שורות אלו: 

 מכונית אקונומי- 37 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית קומפורט- 39 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

 מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 51 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

 מכונית מיניבוס- 59 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

מכונית business ( מרצדס אי קלאס או אאודי A6)- לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 44 דולרים.

תעריפי נסיעה למוניות מאיידנהובן לשדה התעופה סכיפהול, אמסטרדם.

 ישראלים רבים נוהגים לסיים טיול בהולנד באיינדהובן (גם בגלל המיקום שלה ליד פארק השעשועים אפטלינג, המהווה סיום קלאסי לטיול משפחתי בהולנד עם הילדים), ואז צריכים לחזור מאיינדהובן לטיסה מאמסטרדם לארץ. לכן יצרנו בשבילכם תעריפון לנסיעה במונית ממרכז איידנהובן לשדה התעופה סכיפהול באמסטרדם. זמן הנסיעה הממוצע הוא כשעה וארבעים דקות.

 מכונית אקונומי- 193 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית קומפורט- 205 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

 מיניבוס פרימיום ( מרסדס או טויטה פרימיום)- 205 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.

 מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 210 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

 מכונית מיניבוס- 220 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

מכונית business ( מרצדס אי קלאס או אאודי A6)- לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 216 דולרים. 

 מכונית פרימיום ( לקסוס, מרצדס או אודי)- 295 דולרים, לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות. 

הגב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *