• תפריט
  • תפריט

מלונות מומלצים ברוטרדם לטיול בהולנד

מתכננים חופשה ברוטרדם, עיר הנמל הידועה של הולנד והעיר השניה בגודלה בהולנד אחרי אמסטרדם הבירה? אם אתם מחפשים מלונות ברוטרדם מומלץ לבחור באחד המלונות ברוטרדם אשר מופיעים בכתבה הזאת, הכוללת רשימה של עשרה מלונות מומלצים ברוטרדם, לפי דירוגים בין לאומיים של בתי מלון מומלצים ברוטרדם המתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של תיירים אשר שהו בבתי מלון בחופשה ברוטרדם. השקענו רבות כדי לכלול ברשימה זו מגוון נרחב של מלונות מומלצים ברוטרדם במיקומים שונים בעיר, רמות מחירים וסגנונות אירוח – החל מדירות נופש ברוטרדם אשר מתאימות בעיקר למשפחות ועד למלונות ברוטרדם שמתאימים גם למטייל הבודד או לזוגות.

טיול בהולנד – המלצות לקריאה נוספת:

איך להגיע להולנד? טיסות לאמסטרדם ואפשרויות נוספות

הולנד למטייל – המדריך המלא

השכרת רכבים בהולנד – איך למצוא את המחירים הכי זולים?

בתי מלון מומלצים ברוטרדם

The James Rotterdam – בית מלון הג'יימס רוטרדם

מלון ברוטרדם בשם The James Rotterdam ממוקם במרכז רוטרדם, בין רחובות תוססים כמו הקולינגל, המנט והליננבונד. בית המלון נמצא במרחק של 600 מטרים ממזרקת רוטרדם וכ- 5.5 קילומטר מרחוי רוטרדם. שדה התעופה של האג ורוטרדם נמצא במרחק של כשמונה קילומטר משם, ושדה תעופה סכיפהול נמצא במרחק של כ- 59 קילומטר מבית מלון זה. התחנה המרכזית של רוטרדם נמצאת במרחק הליכה ברגל.

בבית מלון זה האירוח כולל דלפק קבלה אשר פעיל באופן רצוף עשרים וארבע שעות ביממה, חניה – יתרון משמעותי בהשוואה לבתי מלון ברוטרדם ברוב המיקרים, אם אתם שוכרים רכב – אזור טרקלין עם שוק אוכל 24/7, לשוחרי הבריאות שבינכם – חדר כושר, חדר ישיבות וגישה חופשית לאינטרנט מהיר בכל מקום. כל חדרי האירוח בבית מלון זה מצוידים בחדר אמבטיה מעוצב עם מקלחת גשם, כספת, מקרר, טלוויזיה, שולחן כתיבה ומיטות קינג סייז איכותיות. חלק מהיחידות בבית מלון זה מתהדרות גם באזור ישיבה ונוף לעיר. משפחות עם ילדים, אשר ביקרו בבית מלון זה בהחלט ממליצות עליו, ודירגו את בית המלון הזה בממוצע הציון הגבוה של 9.7 בדירוגי בתי מלון ברוטרדם.

להזמנת חדרים בבית מלון הג'יימס רוטרדם

CityHub Rotterdam – אכסניית סיטיהאב רוטרדם

אכסניית נופש ברוטרדם בשם CityHub Rotterdam ממוקמת במרכז רוטרדם ובקרבת מספר אטרקציות תיירותיות. יתרון מעניין של אכסניית נופש זו בהשוואה לבתי מלון ברוטרדם בד"כ הוא אפליקציה ייעודית לאורחי האכסניה שבאמצעותה תוכלו לשלוט בחדרכם ואף לשוחח עם מטיילים אחרים או עם המארחים. כל סוויטת נופש כוללת מיטת קינג זוגית, תחנת עגינה לאייפוד וחדר רחצה משותף עם מקלחת גשם ומוצרי טיפוח ללא תשלום. החדרים כוללים גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

במרחק של כ- 900 מטרים ממרקתל רוטרדם Markthal Rotterdam וכ- 14 דקות הליכה ברגל ממוזאון בית הקוביה Kijk-Kubus . אטרקציות פופולריות ברוטרדם בקרבת האכסניה כוללות את – קובוסוונינגן Kubuswoningen של הארכיטקט פיט בלום, נמל אודה הייבן Oude Haven ואת המוזיאון ההולנדי לצילום. מקום האירוח נמצא במרחק 2.4 ק"מ מגן החיות בליידורפ Diergaarde Blijdorp במרחק של כ- 3.5 קילומטר מאהוי רוטרדם ,Ahoy Rotterdam וכן כחמישה קילומטר מנמל התעופה הקרוב ביותר, נמל תעופה רוטרדם האג.

באכסניית הנופש הזאת יש שירות של דלפק הקבלה אשר פועל למענכם באופן רציף 24 שעות ביממה וישמח לספק מידע שימושי על רוטרדם למטייל. בנוסף, תוכלו להכין לעצמכם משקאות בבר בשירות עצמי שבאתר, או להשתמש בשטח לאחסון מטען. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על אכסניית נופש זו, ודירגו אותה ברשימות מלונות מומלצים ברוטרדם בממוצע בציון הגבוה של 9.7.

להזמנת חדרים באכסניית סיטיהאב רוטרדם

Room Mate Bruno – בית מלון רום מאטה ברונו

בית מלון ברוטרדם בשם Room Mate Bruno ממוקם ברובע פיינאורד Feijenoord, הנחשב בחירה מעולה לחופשה ברוטרדם עבור המטיילים מבינכם, אשר מתעניינים בנופי קו רקיע,  במסעדות ובנמלים. המלון ממוקם בבניין יוצא דופן – מחסן תה לשעבר של חברת הודו המזרחית ההולנדית ברוטרדם. זהו בניין בן ארבע קומות אשר משקיף לנהר מאאס וממוקם במרחק הליכה ברגל ממרקתאל רוטרדם Markthal Rotterdam ובמרחק של כ- 2.5 קילומטר מאהוי רוטרדם. אוד הייבן Oude Haven וקובוסווונינגן ואן ארכיטקט פיט בלום נמצאים במרחק של כ- 18 דקות הליכה ברגל, פמילייפארק פלאסווייקפארק Familiepark Plaswijckpark במרחק של כשישה קילומטר. שדה התעופה הקרוב ביותר, רוטרדם נמצא במרחק של כ- 3.7 קילומטר ונמל התעופה האג במרחק של כשבעה קילומטר.

בבית המלון הזה כל החדרים כוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח, חדר רחצה פרטי עם מקלחת, מוצרי טיפוח ללא כל תוספת בתשלום ומייבש שיער, מיזוג אוויר ושולחן עבודה יוקרתי. מזנון ארוחת בוקר מוגש מדי יום במקום האירוח הזה. צוות דלפק הקבלה הפועל 24/7 שעות ביממה דובר את השפות – אנגלית וספרדית, וישמח לספק לכם מידע שימושי על האזור. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על בית המלון הזה, ודירגו אותו ברשימות מלונות מומלצים ברוטרדם למשפחות בציון הגבוה של 9.3.

להזמנת חדרים בית מלון רום מאטה ברונו רוטרדם

Supernova Hotel – בית מלון סופרנובה

בית המלון במרכז רוטרדם בשם Supernova Hotel מדורג בדירוג ארבעה כוכבים. אזור מרכז רוטרדם Centrum מהווה בחירה מעולה עבור המטיילים מבינכם, אשר מתעניינים במוזיאונים,  בשופינג וכן באוכל. גן החיות בליידורפ Diergaarde Blijdorp נמצא במרחק של כ- 4 קילומטר, ופמיליפארק פלאסוויקפארק Familiepark Plaswijckpark נמצא במרחק של כחמישה קילומטר. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה רוטרדם האג אשר נמצא במרחק של כשמונה קילומטר.

יתרונות משמעותיים של בית מלון זה לעומת מלונות ברוטרדם הוא שבית מלון זה מציע עבורכם מסעדה, השכרת אופניים ללא תשלום, בר, גן, טרסה, חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי חינם וחדר רחצה פרטי, שירות של דלפק קבלה הפועל עשרים וארבע שעות ביממה, שירותי קונסיירז‘  ואף שמירת חפצים לאורחים. בבית מלון זה יחידות האירוח כוללות פינת ישיבה אלגנטית, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומקרר. מקום האירוח הזה מציע לכם ארוחת בוקר קונטיננטלית או צמחונית. זוגות אוהבים את המקום הזה במיוחד והם העניקו לו את הציון הממוצע הגבוה של 8.9 בדירוגי מלונות מומלצים ברוטרדם.

להזמנת חדרים בית מלון סופרנובה רוטרדם

The Slaak Rotterdam, a Tribute Portfolio Hotel – דה סלאק רוטרדם

בית מלון ברוטרדם בשם The Slaak Rotterdam, a Tribute Portfolio Hotel ממוקם במיקום מרכזי ברוטרדם, באזור קרלינגן קרואסווייק, הנחשב מומלץ עבור המטיילים אשר מתעניינים באווירה,  באוכל וכן בהליכה. המלון נמצא ליד אטרקציות פופולריות ברוטרדם כמו קובוסוונינגן ואן ארכיטקט פיאט בלום Kubuswoningen van Architect Piet Blom וגם בית הקוביה Kijk – Kubus ואודה הייבן Oude Haven. נמל התעופה רוטרדם האג נמצא במרחק של כתשעה קילומטר מבית מלון זה.

בית המלון הזה מציע לכם  אירוח עם מסעדה, חניה פרטית, חדר כושר, בר, חדרי משפחה וטרסה. דלפק הקבלה פעיל עשרים וארבע שעות ביממה, ויש במקום שירות חדרים ושירות לרכישת כרטיסים. בבית מלון זה החדרים כוללים פינת ישיבה, שולחן עבודה, טלוויזיה במסך שטוח וחדר רחצה פרטי. תוכלו ליהנות בבית מלון זה ממזנון ארוחת בוקר, להתחבר לאינטרנט אלחוטי בתשלום, או להשתמש במרכז העסקים. משפחות עם ילדים אשר ביקרו בבית מלון זה המליצו עליו מאוד והוא קיבל ציון ממוצע של 8.5  בדירוגי בתי מלון מומלצים ברוטרדם למשפחות.

להזמנת חדרים בבית מלון דה סלאק רוטרדם

Bed & Breakfast Maria – בית מלון מריה לינה & ארוחת בוקר

בית מלון ברוטרדם בשם Bed & Breakfast Maria ממוקם במרחק של שלושה קילומטר ממרכז העיר התוסס, באזור נורד (צפון), המהווה בחירה מעולה עבור המטיילים שבינכם אשר מתעניינים בלינה זולה בהשוואה למלונות במרכז רוטרדם, בתחבורה ציבורית נוחה,  בהליכה ובסיורים וכן באתרי תיירות. בית המלון הזה נמצא במרחק של כ- 6 קילומטר מאהוי רוטרדם Ahoy Rotterdam, ובמרחק של כארבעה קילומטר מאוניברסיטת ארסמוס Erasmus University. נמל התעופה רוטרדם האג נמצא במרחק של כתשעה קילומטר. במרחק של כ- 250 מטרים תוכלו למצוא מסעדה, וכן סופרמרקט במרחק זהה.

החדרים כוללים טלוויזיה ונגן DVD ואינטרנט אלחוטי, חדר הרחצה מספק מייבש שיער. יש במקום האירוח הזה גינה וטרסה. מתקנים נוספים כוללים אחסון מטען. זוגות אוהבים את המלון הזה במיוחד והם העניקו לו את הציון הממוצע הגבוה של 9.2 בדירוגי מלונות מומלצים ברוטרדם.

להזמנת חדרים בבית מלון מריה לינה & ארוחת בוקר רוטרדם

הגב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *