• תפריט
  • תפריט

בתי מלון באמסטרדם – מלונות מומלצים לחופשה בהולנד

מעוניינים לצאת לחופשה באמסטרדם, עיר הבירה של הולנד והעיר הגדולה ביותר בה? אם אתם מחפשים בית מלון באמסטרדם אנו ממליצים לכם לבחור באחד המלונות באמסטרדם אשר מפורטים בכתבה הזאת. הכוללת רשימה של בתי מלון מומלצים באמסטרדם. המלונות בכתבה זו נבחרו לפי דירוגים בין לאומיים של מלונות באמסטרדם המתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של תיירים אשר שהו במלונות. השקענו הרבה מחשבה, כדי לכלול ברשימה זו מגוון נרחב של בתי מלון באמסטרדם בכל מיני מיקומים שונים בעיר, רמות מחירים וסגנונות אירוח – החל מדירות נופש באמסטרדם אשר מתאימות בעיקר למשפחות ועד לבתי מלון באמסטרדם  שמתאימים גם למטייל הבודד או לזוגות.

חופשה באמסטרדם – עוד מידע למטייל

טיסות זולות לאמסטרדם – השוואת מחירים והזמנות

הסעה משדה התעופה באמסטרדם ושירותי מוניות

השכרת רכב בהולנד – השוו מחירים והזמינו בקליק

בתי מלון מומלצים באמסטרדם

מלונות מומלצים במרכז אמסטרדם

Park Plaza Victoria Amsterdam – בית מלון פארק פלאזה ויקטוריה אמסטרדם

Park Plaza Victoria Amsterdam הוא בית מלון במרכז אמסטרדם בדירוג 4 כוכבים הממוקם בבניין היסטורי, מול התחנה המרכזית של אמסטרדם. בית המלון נמצא במרחק הליכה מכיכר דאם Dam ומהארמון המלכותי בלב אמסטרדם, ונמל התעופה סכיפהול מרוחק כרבע שעה נסיעה ברכבת. היתרון המשמעותי של המלון הזה על פני בתי מלון באמסטרדם ברוב המיקרים – ובמיוחד על מלונות במרכז אמסטרדם – הוא שהוא כולל אזור בריכה מקורה, מתקני סאונה ובראסרי עם דגש על אוכל הולנדי איכותי.

בית המלון מציע חדרי אירוח מצוידים היטב, המעוצבים בצבעים חמים וכוללים חלונות גדולים, חדר רחצה פרטי עם אמבטיה או מקלחת, מיזוג אוויר ואמצעים להכנת קפה / תה. לאחר יום ארוך, תוכלו להשתמש במתקנים המוצעים בחינם במרכז הכושר, ליהנות מעיסוי בסלון היופי, או לקפוץ לבריכת השחייה. המסעדה המעוצבת במודרניות בבית מלון זה מציעה ארוחות לאורך כל היום ומגישה מאכלים בינלאומיים עם השפעות הולנדיות. בית המלון הזה מגיש גם מזנון ארוחת בוקר, ובנוסף תוכלו ליהנות ממאפים תוצרת בית, קפה טרי ופסקול ג'אז וגם ממבחר של משקאות אלכוהוליים בינלאומיים, בירות מקומיות ומנות א-לה-קארט מפתות בבר VIC's BAR. המלון קיבל ציון ממוצע של 9.5  בדירוגי בתי מלון מומלצים באמסטרדם.

להזמנת חדרים בבית המלון פארק פלאזה ויקטוריה אמסטרדם

Hotel CC – בית מלון סיסי

Hotel CC הוא מלון במרכז אמסטרדם הממוקם באחד הרחובות העתיקים ביותר של העיר אמסטרדם, במרחק של כ- 350 מטרים מתחנת הרכבת המרכזית, במרכז אמסטרדם. כיכר דאם אשר בה שוכן הארמון המלכותי ומוזיאון מאדאם טוסו נמצאת במרחק של כחמש דקות הליכה ברגל מהמלון. מוזיאון בית רמברנדט נמצא במרחק של כעשר דקות הליכה, ואזור הקניות המפורסם ברחוב קאלברסטראט Kalverstraat נמצא במרחק של כ- 650 מטרים.

היתרונות המשמעותיים של המלון לעומת בתי מלון באמסטרדם ברוב המיקרים הוא השילוב בין מיקום מרכזי לחדרים מעוצבים ומחיר סביר. לרשותכם דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה וכן דלפק נסיעות. כל החדרים מציעים עיצוב אלגנטי, אמצעים להכנת תה וקפה, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח, וחדר רחצה פרטי מודרני. כל החדרים כוללים גם אלמנטים עיצוביים היסטוריים מקוריים, כמו למשל – קורות עץ או חלונות ישנים. האורחים בבית המלון הזה ימצאו מגוון רחב של מסעדות, חנויות וברים ברחוב של המלון. זוגות אוהבים את המקום הזה במיוחד והם העניקו לו את הציון הממוצע הגבוה של 9.5 בדירוגי בתי מלון מומלצים באמסטרדם.

להזמנת חדרים בבית מלון סיסי אמסטרדם

ibis Amsterdam Centre – בית מלון איביז אמסטרדם סנטר

בית מלון באמסטרדם בשם ibis Amsterdam Centre הוא מלון 3 כוכבים במרכז אמסטרדם, ממש ליד התחנה המרכזית ובמרחק של כעשר דקות הליכה ברגל בלבד מכיכר דאם המרכזית. נמל התעופה סכיפהול Schiphol נמצא במרחק של כחמש עשרה דקות נסיעה ברכבת, מרכז הקונגרסים RAI נמצא במרחק של כעשרים דקות נסיעה בחשמלית, ואמסטרדם ארנה Amsterdam Arena נמצאת במרחק של כחמש עשרה דקות נסיעה.

כל החדרים בבית מלון זה כוללים מערכת צינון אוויר, מיטות ibis Sweet , טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי עם מקלחת ושירותים. ארוחת בוקר מוגשת מדי בוקר באזור ארוחת הבוקר, ומגוון מסעדות, ברים ובתי קפה זמינים בסביבת בית המלון הזה. משפחות עם ילדים, אשר ביקרו בבית מלון זה דירגו אותו בציון הגבוה של 9.4 בדירוגי מלונות באמסטרדם.

להזמנת חדרים בבית המלון איביז אמסטרדם סנטר

ibis Amsterdam Centre Stopera – בית מלון איביז אמסטרדם סנטר סטופרה

מלון מומלץ באמסטרדם בשם ibis Amsterdam Centre Stopera ממוקם בין 10 ל- 15 דקות הליכה ברגל מכיכר דאם וגם מכיכר רמברנדט. חשמליות ואוטובוסים נמצאים בסמוך לאזור. נסיעה בת שתי תחנות מתחנת המטרו הסמוכה תביא אתכם לתחנה המרכזית. מגוון מסעדות, ברים וחנויות נמצאים אף הם באזור.

היתרון המעניין של בית מלון זה על פני רוב בתי המלון באמסטרדם הוא ארוחת בוקר מיוחדת למאחרים לקום המוגשת בין השעות 11:00 ל-  12:00 וגם שירות משקאות וחטיפים במהלך 24 שעות ביממה. חדרי האירוח הממוזגים בבית מלון זה כוללים טלוויזיות עם מסך שטוח. המלון מציע חצר מרווחת, בה תוכלו לשבת במהלך עונת הקיץ. מזנון ארוחת בוקר בסגנון אכול – כפי – יכולתך עם מאכלים חמים וקרים מוגש מדי בוקר. משפחות עם ילדים אשר שהו בבית מלון זה, ממליצות עליו ביותר ודירגו אותו בציון 8.5 בדירוגי מלונות באמסטרדם.

להזמנת חדרים בבית המלון איביז אמסטרדם סנטר סטופרה

Eden hotel Amsterdam – בית מלון עדן אמסטרדם

בית המלון Eden hotel Amsterdam הוא מלון מומלץ במרכז אמסטרדם, ממש מעבר לפינה מכיכר רמברנדט המפורסמת, ובמרחק של כעשר דקות נסיעה בחשמלית מהתחנה המרכזית. תוכלו להתחיל סיורים מודרכים באמסטרדם ממש בכניסה לבית מלון זה, המציע שירות לרכישת כרטיסים לטיולים ואטרקציות באמסטרדם. הרייקסמוזיאום המפורסם ומוזיאון ואן גוך נמצאים במרחק של כעשרים דקות הליכה, והמוזיאון להיסטוריה יהודית Jewish Historical Museum נמצא במרחק של כ- 400 מטר. נמל התעופה סכיפהול נמצא במרחק של כ- 22 קילומטר מהמלון.

ההבדל הניכר של בית מלון זה לעומת מלונות באמסטרדם הוא שמדובר על מלון שמאז שנת 1977 מרחיב את המבנים שלו בהדרגה ומחבר אותם זה לזה, ולכן הוא כולל מבוך של מסדרונות כדי להגיע לחדרים, וכל חדר מעוצב אחרת. חדרים מסוימים משקיפים לתעלות הטיפוסיות, לגשרים המתרוממים ולסירות החולפות. החדרים מעוצבים בצבעים חמים חדרי הרחצה הפרטיים כוללים מוצרי טיפוח ללא עלות נוספת. וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי,לרשותכם עבור צפייה בהנאה – טלוויזיה בעלת מסך שטוח. הקונסיירז' יעניק לכם קבלת פנים חמה וישמח לסייע לכם עם השכרת אופניים והתמצאות ברחבי העיר. המשפחות עם ילדיהם אשר ביקרו בבית מלון זה אשר נמצא בעיר אמסטרדם, המליצו עליו מאוד והוא קיבל ציון ממוצע גבוה של 9.3  בדירוגי בתי מלון מומלצים בעיר אמסטרדם למשפחות.

להזמנת חדרים בית מלון עדן אמסטרדם אמסטרדם

Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center – בית מלון רדיסון בלו, מרכז אמסטרדם

בית מלון באמסטרדם בשם Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center (מלון רדיסון בלו) ממוקם באזור שקט במרכז אמסטרדם, במרחק של כשבע דקות הליכה בלבד מכיכר דאם התוססת. כיכר ווטרלופליין Waterlooplein ורחוב הקניות קאלברסטראט Kalverstraat נמצאים במרחק של כעשר דקות הליכה ברגל. תחנת החשמלית Spui הסמוכה מציעה לכם שישה קווי חשמלית אל מגוון אזורים באמסטרדם, לרבות רובעי עסקים חשובים, כמו למשל – אמסטרדם RAI ומרכז הסחר העולמי.

בית המלון מתבלט לעומת בתי מלון באמסטרדם ברוב המיקרים, בחדרים מרווחים המעוצבים על פי נושאים צבעוניים, כולל 'תור הזהב' למשל. בכל החדרים בבית המלון הזה תמצאו אינטרנט אלחוטי חינם וכן פינת ישיבה לצפייה נוחה בטלוויזיית  LCD. המסעדה בבית המלון הזה מגישה ארוחות בין לאומיות ומזנון ארוחת בוקר גדול. בית המלון הזה כולל גם בר, ובמרחק של כחמש דקות הליכה ברגל תוכלו למצוא מגוון מסעדות. אורחי בית המלון היו מאוד מרוצים מבית המלון הזה והם דירגו אותו בציון הממוצע הגבוה של 9.3 בדירוגי מלונות באמסטרדם.

להזמנת חדרים בית מלון רדיסון בלו מרכז אמסטרדם

WestCord City Centre Hotel – בית מלון ווסטקורד סיטי סנטר

מלון מומלץ באמסטרדם בשם WestCord City Centre Hotel ממוקם במרכז אמסטרדם ומהווה נקודת מוצא מושלמת, ממנה תוכלו לתור את אמסטרדם. במרחק הליכה מהתחנה המרכזית וממוקדי המשיכה העיקריים של אמסטרדם, תוכלו לצאת ולשוטט ברחובות התעלה הציוריים ולגלות את מגוון המסעדות והשווקים.

כל חדר אירוח בבית המלון כולל שולחן עבודה יוקרתי וטלוויזיה בעלת מסך שטוח. חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת גשם. מזנון ארוחת בוקר קונטיננטלי אופציונלי מוגש מדי יום בטרקלין ארוחת הבוקר. זוגות אוהבים את המקום הזה במיוחד והם ממליצים על בית מלון זה והעניקו לו את הציון הממוצע הגבוה של 9.5 ברשימות מלונות מומלצים באמסטרדם.

להזמנת חדרים בבית מלון ווסטקורד סיטי סנטר אמסטרדם

ibis Styles Amsterdam Central Station – בית מלון איביס סטיילס התחנה המרכזית של אמסטרדם

מלון איביס סטיילס ibis Styles Amsterdam Central Station ממוקם במרכז אמסטרדם, במרחק של כ- 150 מטרים בלבד מהתחנה המרכזית . תחנת החשמלית מארטלארסחראכט Martelaarsgracht אשר ממוקמת מול בית המלון, מציעה קישורים ישירים לכיכר המוזיאונים הכוללת את ה- רייקסמוזיאום Rijksmuseum . מוזיאון רמברדנט האוס Rembrandthuis Museum נמצא במרחק של כ- 15 דקות הליכה ברגל מבית המלון. בית המלון נמצא במרחק של כעשר דקות הליכה ברגל מצ'יינה – טאון של אמסטרדם ומכיכר דאם.

בית המלון מספק חדרים ממוזגים עם טלוויזיה בלוויין, אינטרנט אלחוטי וחדר רחצה פרטי עם מקלחת ומייבש שיער. המלון כולל את מסעדת ה- Flame Steakhouse בה תוכלו ליהנות מארוחת בוקר תוצרת בית או מארוחת צהריים קלה. אורחי המלון ממליצים עליו בחום, והם דירגו אותו ברשימות מלונות באמסטרדם בממוצע ציון של 9.4.

להזמנת חדרים בבית מלון איביס סטיילס התחנה המרכזית של אמסטרדם

מלונות מומלצים באמסטרדם מחוץ למרכז העיר

The Delphi – Amsterdam Townhouse – בית מלון דה דלפי – אמסטרדם טאוןהאוס

מלון מומלץ באמסטרדם בדירוג של ארבעה כוכבים בשם The Delphi – Amsterdam Townhouse ממוקם במיקום נוח באזור יוקרתי של העיר אמסטרדם, אאוד זאוד – הדרום הישן, מהווה בחירה מעולה עבור המטיילים מבינכם, אשר מתעניינים במוזיאונים,  בתרבות ולא רוצים ללון במרכז אמסטרדם הרועש אבל מעוניינים בתחבורה ציבורית נוחה. מרוחק ממרכז העיר הסואן, אך עדיין במרחק הליכה מאטרקציות באמסטרדם – כיכר המוזיאונים, מוזיאון ואן גוך, הרייקסמוזיאום Rijksmuseum וה – PC הופסטראט נגישים כולם בטווח של כעשר דקות נסיעה בחשמלית. עם תחנת חשמלית במרחק כמאה מטר בלבד מבית המלון הזה, מרכז אמסטרדם והתחנה המרכזית נגישים בקלות ובמהירות. בית המלון הקטן מבטיח אווירה אינטימית ושירות אישי.

בטווח של כחמש עשרה דקות הליכה ברגל תמצאו שפע של מסעדות בינלאומיות, כמו גם את מרכז הכנסים RAI , ה – וונדל פארק Vondel Park ורחובות הקניות העיקריים.

בית מלון זה מציע חדרים עם שמיכות פוך רכות, ומצעי כותנה משובחים. תוכלו ליהנות מבית מלון זה מטרקלין של המלון, מפינה לאורחים עם קפה, תה ומפירות בחינם. הבר והטרקלין מספקים הזדמנות להירגע אחרי יום אינטנסיבי של טיול באמסטרדם. תוכלו לפתוח את יומכם בארוחת בוקר טרייה בחדר האוכל החדש.

זוגות אוהבים את המלון הזה במיוחד והם העניקו לבית מלון זה את הציון הממוצע של 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים באמסטרדם.

להזמנת חדרים בית מלון דה דלפי – אמסטרדם טאוןהאוס אמסטרדם

House of Freddy – בית המלון הבית של פרדי

בית מלון באמסטרדם בשם House of Freddy ממוקם באזור פרדריקספליין Frederiksplein באמסטרדם. היתרון של מלון זה לעומת בתי מלון באמסטרדם ברוב המיקרים הוא מחיר משתלם ומיקום שקט יחסית. כל החדרים ללא עישון וכוללים מכונת קפה משוכללת, טלוויזיה עם מסך שטוח וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. חדר הרחצה הפרטי כולל אמבטיה או מקלחת, כמו גם מייבש שיער. משפחות עם ילדים דירגו את המלון ברשימות מלונות מומלצים באמסטרדם בציון הגבוה של 8.8.

תחנת החשמלית פרדריקספליין נמצאת במרחק של כ- 100 מטר מבית המלון, וממנה יש קו ישיר לתחנה המרכזית ומרכז אמסטרדם, תוך 15 דקות נסיעה. פארק סרפטי Sarphatipark נמצא במרחק של קילומטר אחד מהמלון, וליידספליין Leidseplein נמצאת במרחק של 1.5 קילומטר.

להזמנת חדרים בית מלון בית פרדי אמסטרדם

The Manor Amsterdam – בית מלון דה מנור אמסטרדם

בית המלון באמסטרדם בשם The Manor Amsterdam ממוקם ברובע אוסט Oost האופנתי, הפופולרי בזכות החנויות, בתי הקפה והמסעדות שבו. רובע אוסט (מזרח), הוא בחירה מעולה עבור תיירים באמסטרדם שלא רוצים לשלם את המחירים היקרים על מלונות במרכז אמסטרדם ומעוניינים במלון משתלם עם תחבורה ציבורית נוחה למרכז, וגם באווירה טובה ובבתי קפה.

תחנת החשמלית ווייטנבאכסטראאט Wijttenbachstraat נמצאת מול בית המלון ומקשרת את האורחים עם מרכז אמסטרדם תוך עשר דקות נסיעה. תוכלו ליהנות מהליכה מרגיעה בפארק אוסטרפארק Oosterpark, אשר נמצא במרחק שתי דקות הליכה מן המלון. שוק דפר Dappermarkt הססגוני נמצא במרחק של כ- 500 מטרים מהמלון.

בית המלון משלב חזות חיצונית מונומנטלית עם חללי פנים אפנתיים בסגנון איטלקי. חלק מהחדרים מתהדרים בתקרות גבוהות. אורחי המלון נהנים מגינה משותפת עם טרסה, השכרת אופניים ואינטרנט אלחוטי חינם. החדרים המוארים כוללים ראש מיטה מעוצב בסגנון ייחודי עם תמונה. החדרים כוללים גם טלוויזיה בעלת מסך שטוח, וחדר רחצה עם מוצרי טיפוח ללא תשלום. מסעדת Enoteca שבבית המלון מגישה מאכלים איטלקיים מודרניים ותפריט יינות נרחב, עם כעשרים סוגי יינות שניתן להזמין בכוס. התפריט של בר הטרקלין כולל קפה במהלך היום, כמו גם קוקטיילים בערב. אורחים עם משפחות, אשר הגיעו למלון לחופשה באמסטרדם, מאוד נהנו ודירגו אותו ברשימות מלונות מומלצים באמסטרדם בציון ממוצע של 8.3.

להזמנת חדרים בבית המלון מנור אמסטרדם

Holiday Inn Express Amsterdam Arena Towers – בית מלון הולידי אין אקספרס אמסטרדם ארנה טאוורס

בית מלון באמסטרדם בשם Holiday Inn Express Amsterdam Arena Towers ממוקם במרכז אזור אמסטרדם – זאוד אוסט, אזור הבילויים הדינמי ביותר של אמסטרדם, בדרום מזרח העיר. מלון באמסטרדם זאוד – אוסט הוא בחירה טובה עבור תיירים שלא רוצים ללון במרכז אמסטרדם אך מתעניינים בתחבורה ציבורית נוחה,  באטרקציות תיירותיות וכן בטיולים בעיר העתיקה של אמסטרדם.

באיזור תמצאו מגוון רחב של חנויות ומסעדות וגם חלק מהמיקומים הפופולרים ביותר באמסטרדם להופעות, כמו הייניקן מיוזיק הול (Heineken Music Hall במרחק של 500 מ' או זיגו דום (Ziggo Dome) במרחק של 700 מ'. אמסטרדם ארנה Amsterdam Arena ואולם ה-IMAX  נמצאים שניהם במרחק של כ- 600 מטר משם. תחנת המטרו והרכבת נמצאת במרחק של כשש מאות וחמישים מטר בלבד ומציעה קישורים ישירים לתחנה המרכזית שבמרכז אמסטרדם, הנמצאת במרחק של כחמש עשרה דקות נסיעה וגם לנמל התעופה סכיפהול Schiphol שנמצא במרחק של כעשר דקות נסיעה. תוכלו להחנות את רכבכם באחד מ- 450 מקומות החנייה שבבית המלון, בתשלום נוסף.

המאפיין המשמעותי של בית מלון זה לעומת מלונות באמסטרדם באותה רמת מחיר הוא שמדובר במלון שלושה כוכבים, בו תוכלו לעשות שימוש במתקני המלון השכן, מלון הולידיי אין אשר נהנה מדירוג של ארבעה כוכבים, וממוקם באותו בניין. המתקנים כוללים חללי אירועים וישיבות, את מסעדת המלון Open Lobby שמציעה חוויית סעודה מתמשכת לאורך כל היום עם תפריט מגוון ומרכיבים איכותיים, ואת בית הקפה To Go Café, המציע מוצרים של Starbucks.

כל חדרי המלון מעוצבים בסגנון מודרני וכוללים טלוויזיית LCD, מיטות עם מזרני קפיצים וחדר רחצה עם תא מקלחת, כמו גם שולחן עבודה יוקרתי, אינטרנט אלחוטי חינם ומכונת תה / קפה. כל החדרים בבית מלון זה ממוקמים בקומה ההשביעית ומעלה ובלובי תמצאו מכונות אוטומטיות לממכר חטיפים, כריכים ומשקאות. משפחות דירגו את המלון ברשימות מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות בציון ממוצע של 8.1.

להזמנת חדרים בבית מלון מגדלי האצטדיון אין אקפרס אמסטרדם ארנה אמסטרדם

Leonardo Royal Hotel Amsterdam – בית מלון לאונרדו רויאל אמסטרדם

בית מלון באמסטרדם בשם Leonardo Royal Hotel Amsterdam מציע עבורכם אירוח באמסטרדם ברמה של ארבעה כוכבים, וכולל סאונה. הוא נמצא באזור אוסט (מזרח), רחוק ממרכז העיר, אך מציע תחבורה ציבורית נוחה לאטרקציות באמסטרדם, אווירה מעולה ושפע של בתי קפה בסביבה. הוא ממוקם במרחק של כ- 3.5 קילומטר מאמסטרדם ראיי, כחמישה קילומטר מחוויית הייניקן, וגם אצטדיון יוהאן קרויף Johan Cruijff Arena נמצא במרחק של כחמישה קילומטר. נמל התעופה סכיפהול נמצא במרחק של כ- 18 קילומטר מבית המלון.

בהשוואה לבתי מלון במרכז אמסטרדם באותה רמת מחירים, בית המלון הזה מציע שרות ברמה יותר גבוהה, הכולל מסעדה, חניה פרטית, חדר כושר ובר לטעימת המשקה האהוב עליכם. לרשותכם גם שירות חדרים, מרכז עסקים, אינטרנט אלחוטי חינם בכל השטח, חמאם, בידור בשעות הערב ודלפק קבלה פעיל 24 שעות רצוף ביממה. מזנון ארוחת בוקר זמין במקום מדי בוקר. אורחי המלון דירגו אותו בציון הממוצע הגבוה של 8.4 בדירוגי בתי מלון באמסטרדם.

להזמנת חדרים בבית המלון לאונרדו רויאל אמסטרדם

MEININGER Hotel Amsterdam Amstel – בית מלון מאינינגר אמסטרדם אמסטל

בית מלון באמסטרדם בשם MEININGER Hotel Amsterdam Amstel ממוקם סמוך לתחנת הרכבת אמסטרדם אמסטל Amsterdam Amstel train station. המרחק אל Heineken Experience הוא כ- 2.2 קילומטר, ואל מוזאון Rijksmusieum , מוזאון ואן גוך ואל מוזאון סטדליק המרחק הוא לא יותר משלושה קילומטר. מקום האירוח ממוקם כשני קילומטר מ- Amsterdam RAI  וגם מתאטרון Carre Theatre. נמל התעופה סכיפהול במרחק של אחד עשרה קילומטר.

המלון כולל בר, שירות דלפק קבלה 24 שעות ביממה, והוא מגיש מדי יום ארוחת בוקר קונטיננטלית תמורת תשלום נוסף. כל היחידות בבית המלון כוללות טלוויזיה בעלת מסך שטוח ושולחן עבודה אלגנטי, ובכל חדר יש חדר רחצה פרטי עם מקלחת, מוצרי טיפוח ומייבש שיער. משפחות עם ילדים, אשר שהו במלון ממליצות עליו בחום ודירגו אותו בציון המ של 8.6 ברשימות בתי מלון באמסטרדם.

להזמנת חדרים בית מלון מאינינגר אמסטרדם אמסטל

Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel – בית מלון אפולו אמסטרדם

בית המלון אפולו אמסטרדם ממוקם ברובע האלגנטי אאוד – זאוד Oud – Zuid באמסטרדם, על קו המים ולצד נקודת מפגש של חמש תעלות, ומציע טרסה לאורך המים ומזח עם רציף לצד התעלה. בית המלון הזה נמצא במרחק של קילומטר אחד בלבד ממרכז הכנסים ראי Rai, כחמש דקות נסיעה בחשמלית ממרכז הסחר העולמי World Trade Centre ובמרחק של כרבע שעה נסיעה בתחבורה הציבורית או ברכיבה על אופניים ממרכז אמסטרדם. רובע אאוד זאוד (הדרום הישן), הוא בחירה נפלאה עבור המטיילים מבינכם, אשר מתעניינים במוזיאונים, תרבות וכן בתחבורה ציבורית נוחה למרכז העיר.

היתרונות המשמעותיים של המלון לעומת מלונות באמסטרדם הם הנוף המדהים והעובדה המשמחת שהחדרים כוללים מיטות מעצבים עטורות פרסים, וכמובן גם טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח וחדר רחצה דלוקס עם מקלחת או אמבטיה. ואינטרנט אלחוטי חינם.

מסעדת The Harbour Club Kitchen שבמלון שוכנת לצד תעלות אמסטרדם, ומגישה מנות גריל יחודיות לאורך כל השנה, להנאתכם. המסעדה השנייה, The Bodon, La Grande Brasserie מציעה מנות צרפתיות מסורתיות בעבודת יד אומנותית, ובית המלון כולל גם את הטרקלין Living Room בו תוכלו ליהנות מארוחת בוקר או להתרווח עם כוס קפה ומיני מתיקה מהמאפייה. משפחות אשר ביקרו בבית מלון זה מאוד המליצו עליו, ודירגו את בית המלון הזה בממוצע הגבוה של 8.1 בהמלצות על בתי מלון באמסטרדם.

להזמנת חדרים בבית המלון אפולו אמסטרדם

Postillion Hotel Amsterdam: BW Signature Collection – מלון פוסטיליון אמסטרדם

מלון פוסטיליון הוא מלון חכם באמסטרדם, נמצא במרחק של כ- 2.3 קילומטר ממרכז הכנסים RAI, במרחק ‏של 2.5 קילומטר מאצטדיון אמסטרדם ארנה ובמרחק של כ- 3.3 קילומטר מחוויית היינקן Heineken Experience. המלון ממוקם במרחק של שלוש דקות הליכה ברגל מתחנת המטרו אובראמסטל Overamstel ומשם תוכלו להגיע בתוך 12 דקות לתחנה המרכזית אמסטרדם. תיאטרון קארה נמצא במרחק של כ- 3.4 קילומטר משם, ונמל תעופה סכיפהול נמצא במרחק 11 קילומטר מבית המלון.

במלון יש חנייה תת קרקעית ובה 89 מקומות חנייה. היתרון המשמעותי של בית המלון הזה על פני בתי מלון באמסטרדם בד"כ הוא שתוכלו לשלוט בחלק מהחדרים באמצעות קול ובאחרים באמצעות טאבלט, המחובר גם ל – AirPlay. ניתן למצוא בו גם מרכז כושר, מסעדה, טרסה ומתקנים עסקיים. . החדרים במלון כוללים חדר רחצה פרטי עם מראה שמשולבת בה טלוויזיה, מקלחת ומוצרי טיפוח חינם ושולחן עבודה יוקרתי, ובחלקם יש גם פינת ישיבה נוחות. במסעדת הבית תוכלו ליהנות גם מארוחת צהריים וערב, עם דגש על מנות בין לאומיות ומנות ברביקיו. מרכז הוועידות של בית המלון כולל 14 חדרי ישיבות מגוונים. השכרת אופניים אפשרית במקום. צוות דלפק הקבלה אשר זמין לכל הדרישות שלכם במשך 24 שעות ביממה דובר את השפות – אנגלית והולנדית.

להזמנת חדרים במלון פוסטיליון אמסטרדם

Mozart Hotel – בית מלון מוצרט

מלון מוצרט Mozart Hotel ממוקם כ- 300 מטרים בלבד מליידספליין Leidseplein וכמאתיים מטרים מתחנת החשמלית של פרינסנחראכט Prinsengracht. הרייקסמוזיאום Rijksmuseum נמצא במרחק של חמש דקות הליכה ברגל מבית המלון הזה. אזור הקניות קלברסטראט Kalverstraat וונדלפארק Vondelpark נמצאים שניהם במרחק של כעשר דקות הליכה בלבד, ובמרחק של 1.5 קילומטר משם תוכלו למצוא את כיכר דאם שבמרכז אמסטרדם ואת הארמון המלכותי. כיכר רמברנדט התוססת נמצאת במרחק של כ- 12 דקות הליכה ברגל.

צוות המלון ישמח לסייע לכם בהזמנת שיט בתעלות ובארגון פעילויות תיירותיות אחרות. בית המלון מציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, שירות דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה באופן רציף, מכונות אוטומטיות לממכר משקאות וחטיפים וחדר ארוחת בוקר המשקיף לתעלה. כל חדרי האירוח בבית המלון כוללים חדר רחצה צמוד וטלוויזיה. חלקם משקיפים לתעלה. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על בית המלון ודירגו אותו ברשימות מלונות מומלצים באמסטרדם למשפחות בציון גבוה של 9.1 בממוצע.

להזמנת חדרים בבית מלון מוצרט אמסטרדם

הגב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *