• תפריט
  • תפריט

בתי מלון בארנהם בהולנד – המומלצים ביותר

רוצים לצאת לטיול בהולנד עם לינה בארנהם (Arnhem המכונה גם ארנהיים), עיר מושכת על גדות הריין אשר נמצאת במרכז הולנד וקרובה להרבה יעדי נופש פופולאריים? אם אתם מחפשים מלון בארנהם אנו ממליצים לכם לבחור באחד מבתי המלון בארנהם שמופיעים בכתבה זו. הכוללת רשימה של עשרה מלונות מומלצים בארנהם, לפי דירוג בין לאומי של מלונות בארנהם המתפרסם באינטרנט ומבוסס על הצבעות של תיירים אשר שהו במלונות בארנהם. עשינו מאמץ לכלול ברשימה זו מגוון נרחב של מלונות מומלצים בארנהם במיקומים שונים, רמות מחירים וסגנונות אירוח – החל מדירות נופש בארנהם אשר מתאימות בעיקר למשפחות ועד למלונות בארנהם  שמתאימים גם למטייל הבודד או לזוגות.

טיול בהולנד – עוד מידע חשוב

איך להגיע להולנד? טיסות לאמסטרדם ואפשרויות נוספות

הולנד למטייל – הכל על טיולים וחופשות

השכרת רכבים בהולנד – המחירים הכי זולים

בתי מלון מומלצים בארנהם

B&B Adelaerthoeve – ארוחת בוקר & לינה אדלהרטובה

בית מלון בארנהם בשם B&B Adelaerthoeve מציע יחידות אירוח עם טרסה. גן החיות בורחרס Burgers נמצא במרחק של כ- 3.2 קילומטר ושדה התעופה איינדהובן נמצא במרחק של שבעים ושלושה קילומטר משם. יתרונות משמעותיים לעומת בתי מלון בארנהם ברוב המיקרים – מטבח מאובזר במלואו עם מיקרוגל, מקרר, כיריים ומכונת קפה חדישה.

בכל יחידות האירוח של בית המלון הזה יש ואינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום, טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח, וכן חדר רחצה פרטי עם מקלחת ומוצרי טיפוח ללא תשלום. ארוחת בוקר קונטיננטלית מוגשת מדי יום. תוכלו להתרווח בבית מלון זה בגינת מקום האירוח. משפחות עם ילדים אשר שהו בבית מלון זה, ממליצות עליו ביותר ודירגו אותו בציון הממוצע הגבוה של 9.6 בדירוגי בתי מלון בארנהם.

להזמנת חדרים בבית מלון ארוחת בוקר & לינה אדלהרטובה ארנהם

Vesting 10 – וסטינג עשר

בית מלון בעיר ארנהם בשם Vesting 10 ממוקם בנוחות ליד תחנת הרכבת הראשית בארנהם, בסמוך למרכז ארנהם, מרחק הליכה מהאתרים המרכזיים. יתרונות משמעותיים לעומת בתי מלון בארנהם פרט למיקום – שבית מלון זה מציע בעבורכם חדרים משתלמים, אווירה אינטימית ובניין מונומנטלי, כולם נפגשים יחד עם לינה וארוחת בוקר מסוגננים. בין אם אתם מטיילים עסקיים או בין אם אתם תיירים, בבית מלון זה תמצאו חדרים נוחים ומתקנים מודרניים העונים על צרכיכם כאורחים. התחילו את היום שלכם בארוחת בוקר נרחבת ואל תהססו ליצור קשר עם הצוות בכל אחת מהשאלות שלכם. נהגים יכולים ליהנות בבית מלון זה מהגישה הקלה לרבים מהכבישים המהירים המשניים ויכולים לעשות שימוש בחניה של בית המלון. זוגות אוהבים את המקום הזה במיוחד והם ממליצים על בית מלון זה והעניקו לו את הציון הממוצע הגבוה של 9.6 בדירוגי מלונות מומלצים בארנהם.

להזמנת חדרים בית מלון וסטינג עשר ארנהם

Hotel Papendal – בית מלון פאפנדאל

בית מלון בארנהם בשם Hotel Papendal ממוקם בסמוך לפארק הלאומי הוחה וולואה National park Hoge Veluwe ונמצא במרחק של כ- 11 קילומטר מאצטדיון חלרדום Gelredome Stadium. היתרון המשמעותי של בית מלון זה לעומת מלונות בארנהם ברוב המיקרים, הוא אזור הבריאות של בית המלון הזה הכולל חדר כושר, סאונה עם מרחצאות אדים ואזור מנוחה עם אדים קרים ומקלחת גשם. מסלול גולף לחובבים עם שמונה עשר גומות זמין גם כן. בית מלון זה מציע חדרי אירוח נוחים ומאובזרים. תוכלו גם לסעוד במסעדת הגורמה שבבית מלון זה.

מזנון ארוחת הבוקר מוגש מדי יום. מסעדת 28:20 מציעה מנות בריאות לארוחות הצהריים והערב, ומעוצבת באווירת האולימפיאדה. השפים משתמשים במרכיבים טריים ובריאים, מאחר ואתלטים מקצועיים מגיעים לאכול במקום באופן קבוע. חניה ציבורית ללא תשלום עומדת לרשותכם בבית מלון זה, וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי חינם זמינה. אורחים עם משפחות מאוד נהנו לשהות בבית מלון זה והם דירגו אותו ברשימות מלונות מומלצים בארנהם בממוצע ציון של 8.8.

להזמנת חדרים בית מלון פאפנדאל ארנהם

Design Hotel Modez – בית מלון דיזיין מודז

מלון מעצבים בארנהם בשם Design Hotel Modez ממוקם במרחק של כעשר דקות הליכה מהתחנה המרכזית של ארנהם ומרכז העיר, שם תמצאו חנויות ומסעדות מעוצבות. יתרונות משמעותיים לעומת בתי מלון בארנהם – זהו מלון מעצבים המציע לכם חדרים מעוצבים על ידי מעצבים העובדים ברובע האופנה של ארנהם. מוזיאון Kröller – Müller נמצא במרחק של כשלושים דקות נסיעה משם, באמצע הפארק הלאומי דה הוגה ולווה. גן החיות של בורגרס נמצא במרחק של כשלושה וחצי קילומטר. תחנת הרכבת Arnhem Velperpoort נמצאת במרחק של כ-350 מטר הליכה. חניה ציבורית ללא תשלום זמינה באזור בית המלון הסמוך.

החדרים המעוצבים באופן אינדיבידואלי הם קומפקטיים, ממוזגים, מצוידים במיטה Auping Essential, מתקנים להכנת תה / קפה, עבור צפייה מיטבית – טלוויזיה עם מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי וחדר רחצה פרטי עם מקלחת גשם. האורחים בבית מלון זה יכולים ליהנות ממזנון ארוחת בוקר קונטיננטלי טרי, המוגש באזור ארוחת הבוקר המשותף. בית הקפה גרנד קפה קספר, ממוקם בתוך בית המלון, ובו האורחים יכולים לשתות כוס קפה, לאכול ארוחת צהריים או ארוחת ערב עם תפריט עונתי. זוגות אוהבים את המקום הזה במיוחד והעניקו לו את הציון הממוצע הגבוה של 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים בארנהם.

להזמנת חדרים בית מלון מעוצב מודז ארנהם

verzorgde kamer in monumentenpand – ורזוגד קאמר אין מונומטנפנד

בית מלון בארנהם בשם verzorgde kamer in monumentenpand ממוקם במרחק של300 מטרים מהמוזיאון ההיסטורי ארנהם וכשני קילומטר מג'לרדום, ובמרחק של כשלושה קילומטר מגן החיות של בורגרס. כנסיית יוסביוס נמצאת כ400 מטר מבית ההארחה ושובורג ארנהם שוכנת כ- 500 מטרים משם. מוזיאון האוויר הפתוח של הולנד נמצא במרחק של כשלושה קילומטר.

שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה תעופה איינדהובן, הנמצא במרחק של כ- 68 קילומטר מבית המלון הזה. החדרים בבית המלון הזה כוללים בתוכם חדר רחצה משותף עם אמבטיה ומייבש שיער. לאורחים יש גישה למטבח משותף. החדרים כוללים טלוויזיה עם ערוצי כבלים, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ומתקנים להכנת קפה ותה. המלון קיבל ציון ממוצע גבוה של 9.6  בדירוגי בתי מלון מומלצים בארנהם למשפחות.

להזמנת חדרים בית מלון ורזוגד קאמר אין מונומטנפנד ארנהם

Antonius Bed and Breakfast – בית הארחה אנטוניוס בד אנד ברקספסט

בית הארחה בארנהם בשם Antonius Bed and Breakfast ממוקם בבית עיירה היסטורי משנת 1904, במרחק של קילומטר וחצי מתחנת הרכבת של ארנהם. בית ההארחה הזה נמצא במרחק של פחות מ- 10 דקות של נסיעה ברכב מגלראדום GelreDome וכן מגן החיות בורגרס. בית ההארחה נמצא גם במרחק של כשישה קילומטר מהפארק הלאומי הוחה פלואה Hoge Veluwe National Park, ובמרחק של כארבעים דקות נסיעה מאוטרכט.

היתרונות של בית הארחה זה על פני בתי מלון בארנהם ברוב המיקרים – זהו בית הארחה אינטימי על בסיס לינה וארוחת בוקר, ארוחת הבוקר מוגשת מדי יום בפרטיות חדרכם. בנוסף, באתר יש חנייה ציבורית ללא תשלום והחדרים כוללים גם פינת ישיבה נינוחה, טלוויזיה ומקרר. בית ההארחה מציע בעבורכם אינטרנט אלחוטי, וכן גינה פורחת עם פינת ישיבה נוחה. החדרים בבית ההארחה זה כוללים כסטנדרט מרפסת, אמצעים להכנת תה / קפה וחדר רחצה פרטי. משפחות עם ילדים, אשר ביקרו בבית מלון זה מאוד ממליצות עליו, והן דירגו את בית ההארחה הזה בציון הגבוה של 9.4 בדירוגי בתי מלון בארנהם.

להזמנת חדרים בית הארחה אנטוניוס לינה וארוחת בוקר ארנהם

Hotel Karel – בית מלון קרל

מלון בארנהם בשם Hotel Karel – מלון קרל – ממוקם כחמישה קילומטר מג'לרדום, במרחק זהה מגן החיות של בורגרס ובמרחק של כ- 3.8 קילומטר ממוזיאון האוויר הפתוח של הולנד. אטרקציות פופולריות בארנהם בסמוך לבית מלון זה כוללות את Schouwburg ארנהם, המוזיאון ההיסטורי ארנהם וכן כנסיית Eusebius. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה תעופה איינדהובן, הנמצא במרחק של כשמונים ושישה קילומטר מבית מלון זה.

יתרון משמעותי של בית מלון זה בהשואאה אל שאר בתי המלון בארנהם הוא שבית מלון זה מציע לאורחיו שירות של השכרת אופניים, ואף כולל גינה ומרפסת. החדרים בבית מלון זה מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח עם ערוצי כבלים, קומקום עבור הכנת תה או קפה, בידה, מייבש שיער ושולחן כתיבה מהודר. החדרים במלון אף כוללים חדר רחצה פרטי עם מקלחת ומוצרי רחצה ללא צורך בתוספת תשלום, וגם אינטרנט אלחוטי חינם. כל היחידות בבית המלון הזה יספקו לאורחים ארון בגדים ומכונת קפה משוכללת. ארוחת בוקר קונטיננטלית מוגשת כל בוקר בבית מלון זה. משפחות עם ילדים דירגו את המלון ברשימות מלונות מומלצים בארנהם למשפחות בציון של 8.9 בממוצע.

להזמנת חדרים בית מלון קרל ארנהם

Dudok Studio's Arnhem – דוקו סטודיו'ס ארנהם

בית נופש בארנהם בשם Dudok Studio's Arnhem ממוקם במרכז ארנהם, במרחק של כ- 750 מטרים מתחנת הרכבת ארנהם. כנסיית St. Eusebius של ארנהם נמצאת רק במרחק של כ- 250 מטרים משם. רחוב הקניות הכולל מגוון רחב של חנויות נמצא ממש מעבר לפינה מבית נופש זה. ישנם גם בתי קפה, מסעדות וברים רבים שנמצאים במרחק של כמאתיים מטרים בלבד. יתרונות משמעותיים של דודוק סטודיו'ס הזה לעומת בתי מלון בארנהם – הוא מציע לכם 6 דירות סטודיו באיבזור מודרני, כולן ממוקמות סביב פטיו פרטי, וכוללות מרפסת פרטית, טלוויזיה עם מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי ללא תוספת בתשלום עבורכם.

בית נופש זה שוכן בבית הולנדי אופייני, כולל פינת מגורים ואוכל ועיצוב מסוגנן עם ריהוט עכשווי. האורחים יכולים להכין ארוחות במטבח המאובזר עם מדיח כלים, מכונת נספרסו, מיקרוגל ותנור. אורחים עם משפחות מאוד נהנו בדודוק סטודיו'ס והם ממליצים עליו בחום, והם דירגו אותו ברשימות מלונות מומלצים בארנהם בממוצע ציון גבוה של 9.7.

להזמנת חדרים בית אולפנים ארנהם של סטודיו דודוק ארנהם

Guesthouse de Hoogkamp – בית הארחה דה הוגקאמפ

בית הארחה בארנהם בשם Guesthouse de Hoogkamp ממוקם כ- 2.5 קילומטר מגן החיות של בורגרס ובמרחק של כשישה קילומטר מג'לרדום. גסטהאוס דה הוגקאמפ ממוקם כשלושה קילומטר ממוזיאון האוויר הפתוח של הולנד, כארבעה קילומטר מהמוזיאון ההיסטורי ארנהם ובמרחק זהה מכנסיית יוסביוס. Schouwburg Arnhem נמצא במרחק של כחמישה קילומטר.

כל החדרים כוללים שולחן כתיבה, טלוויזיה עם מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי בחינם, קומקום עבור הכנת שתייה חמה וחדר רחצה משותף. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על בית ההארחה הזה ודירגו אותו ברשימות מלונות מומלצים בארנהם למשפחות בממוצע בציון הגבוה של 8.5.

להזמנת חדרים בית הארחה דה הוגקאמפ ארנהם

Het Gele Huis – בית מלון הט גל הויס

בית מלון בארנהם בשם Het Gele Huis ממוקם רק כ- 450 מטרים מתחנת הרכבת ארנהם. יתרונות משמעותיים לעומת בתי מלון בארנהם – het gele huis כולל גן ומינימרקט, והחדרים כוללים מחשב ומקרר. בית מלון זה נמצא במרחק של כ- 3.7 קילומטר מג'לרדום וכ- 3 קילומטר מגן החיות של בורגרס. שדה התעופה סכיפהול נמצא כ- 107 קילומטר משם.

בבית המלון הזה החדרים יספקו לכם טלוויזיה בכבלים שטוחה, מרפסת ומחשב עם אינטרנט אלחוטי. פינת האוכל כוללת שולחן אוכל ומקרר. חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם. תוכלו ליהנות בבית מלון זה מנוף גן מכל החדרים ומחניה חינם. אורחים עם משפחות דירגו אותו ברשימות מלונות מומלצים בארנהם בממוצע ציון גבוה של 9.5.

להזמנת חדרים בית מלון הט גל הויס ארנהם

הגב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *