• תפריט
  • תפריט

בתי מלון בדלפט בהולנד – המלצות

מתכננים חופשה בדלפט, אשר נמצאת בדרום הולנד, בין העיר רוטרדם לעיר האג? אם אתם מחפשים בית מלון בדלפט אנחנו ממליצים לכם לבחור באחד המלונות בדלפט אשר מפורטים בכתבה הזאת. הכוללת רשימה של עשרה בתי מלון מומלצים בדלפט, אשר נחשבים למלונות הטובים ביותר בדלפט לפי דירוג  בינלאומי של מלונות מומלצים בדלפט המתפרסמים באינטרנט באתרי תיירות בינלאומיים ומבוססים על הצבעות של תיירים ששהו בעיר בחופשה. השקענו רבות על מנת לכלול ברשימה זו מגוון רחב של מלונות בדלפט בכל מיני מיקומים שונים ומיגוון רמות מחיר וסגנונות אירוח – החל מדירות נופש בדלפט שמתאימות בעיקר למשפחות ועד לבתי מלון בדלפט שמתאימים גם למטייל הבודד או לזוגות

הולנד למטייל – עוד מידע חשוב

השכרת רכבים בהולנד – השוואת מחירים וטיפים חשובים

הולנד למטייל – אטרקציות, יעדים, מידע תיירותי ועוד

איך להגיע להולנד? טיסות לאמסטרדם ואפשרויות נוספות

מלונות מומלצים בדלפט הולנד

Hampshire Hotel – Delft Centre – מלון המפשייר – מרכז דלפט

Hampshire Hotel – Delft Centre הוא בית מלון במרכז דלפט במרחק הליכה ברגל מכל האתרים התיירותיים בדלפט, בו ביכולתכם להירגע על טרסת החוף. הכנסייה החדשה – ניואה קרק Kerk Nieuwe ומרכז ורמיר Vermeer נגישים בקלות מבית המלון. העיר דלפט גם מהווה נקודת מוצא אידיאלית עבור טיולים ברוטרדם ועבור טיולים בהאג או לחילופין עבור טיול על החוף. בית המלון מעוצב על פי נושאים של מוזיקה. חדרי האירוח כוללים בתוכם מיזוג אוויר וגישה חופשית לאינטרנט. בבית מלון זה מוגשת ארוחת הבוקר מדי יום ביומו במזנון. המסעדה ובר הטרקלין של בית המלון שלהלן מגישים מבחר נרחב של מאכלים וכן משקאות.

בטרקלין מוענקת לכם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וכן בבר. במהלך הקיץ, מציעה הטרסה נופים יפהפיים של המים. תמורת תשלום נוסף מצדכם תוכלו ליהנות משירות הסעה בטוק טוק, אשר עוצר במספר מקומות בעיר דלפט. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על בית המלון הזה ודירגו אותו ברשימות מלונות בדלפט בממוצע בציון של 9.0.

להזמנת חדרים במלון המפשייר מרכז דלפט

 Apartment Havenstraat – דירות אוונסטראט

מלון דירות נופש בדלפט בשם Apartment Havenstraat ממוקם במרחק של כשלושה קילומטר מ- TU Delft וכ- 2.5 קילומטר מ- De Koninklijke Porceleyne Fles.  אטרקציות פופולריות בדלפט הסמוכות לבית דירות הנ"ל הינן – חצר הנסיך, הנסיך אונסקו – איה וכן תיאטרון דה וסטה. שדה התעופה הקרוב ביותר לבית הדירות הוא שדה התעופה האג – רוטרדם, אשר נמצא במרחק נסיעה של כ- 16 קילומטר.

בניין הדירות מציע לכם הן גינה והן מרפסת עם נוף אשר משקיף לגן, ואינטרנט אלחוטי ללא כל תוספת בתשלום מבחינתכם. הדירות שבבניין הדירות הזה מציעות לכם חדר שינה אחד, טלוויזיה, מטבח מאובזר היטב אשר כולל הן מיקרוגל והן מקרר – יתרונות משמעותיים לעומת מלונות בדלפט ברוב המיקרים – מכונת כביסה ואף חדר רחצה שבו יש מקלחת. ארוחת הבוקר הינה קונטיננטלית והיא מוגשת מדי בוקר בדירה. זוגות אוהבים את המקום הזה במיוחד והם ממליצים על בניין דירות זה והעניקו לו את הציון הממוצע הגבוה של 9.9 בדירוגי מלונות מומלצים בדלפט

להזמנת מקומות בדירת אוונסטראט בדלפט

בד אן ברודג' בלואם  Bed en Broodje Bloem 

Bed en Broodje Bloem הוא בית הארחה בדלפט הממוקם כשני קילומטר מ- TU Delft. חצר הנסיך שוכנת כ- 700 מטר מבית מלון זה, ואילו אונסקו – איה נמצא במרחק של 400 מטר.

שדה התעופה האג נמצא במרחק של כ- 8 קילומטר מבית המלון. תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של אטרקציות שונות בסביבה, אשר כוללות גולף וכן רכיבה על אופניים. בית המלון מציע לכם מרפסת אשר ממנה ניבט נוף לגן. החדרים בבית המלון כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וגם חדר אמבטיה פרטי. לנוחיותכם תוכלו למצוא בחדר האמבטיה מוצרי טיפוח חינם ואף מייבש שיער. עוד תוכלו למצוא בבית מלון זה טרקלין משותף.  

להזמנת חדרים  ב Bed en Broodje Bloem בדלפט

Casa Julia – קאסה ג'וליה

 Casa Julia הוא מלון מומלץ בדלפט הממוקם בבניין פינתי משנות העשרים. חנייה ציבורית אפשרית סמוך לבית מלון זה. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה האג /רוטרדם, אשר נמצא במרחק של כ- 7 קילומטר. TU Delft נמצא כ- 900 מטרים מבית המלון. אורחי בית המלון  יוכלו ליהנות מהגן, הטרקלין והבר עם כוס המשקה המועדף עליכם. כל החדרים בבית המלון כוללים טלוויזיה חכמה ומטען אלחוטי.

חלק ניכר של היחידות בבית מלון זה כולל פינת ישיבה מהודרת. בחדרים של בית מלון זה תוכלו למצוא ערכה להכנת תה. כל החדרים במלון כוללים בתוכם חדר רחצה פרטי, אשר מצויד במקלחת, בחלוקי רחצה וגם במייבש שיער. הסוויטות בבית מלון זה כוללות אמבטיה, נעלי בית, כספת והן מתקני בישול רבים. בית המלון מציע לכם גם מתקני ישיבות כמו גם חדר הישיבות של בית ורמיר. האורחים יכולים ליהנות מפריטים מהעבר בבית מלון זה, כולל ויטראז' מעל המדרגות וכן אוסף של שעוני סבא. בבית המלון תוכלו למצוא סלון משותף, בו תוכלו ליהנות ממשקה מרענן. המלון אף מציע לכם שירות השכרת אופניים ושירות מאובטח של אחסון אופניים. אורחי בית המלון הזה, אשר הגיעו עם ילדיהם, היו מאוד מרוצים מבית המלון והם דירגו אותו בציון הממוצע של 9.0 בדירוגי מלונות בדלפט

להזמנת מקומות בקאסה ג'וליה בדלפט

Luxurious Loft Apartment  – דירת לופט מפוארת

Luxurious Loft Apartment  היא דירת אירוח בדלפט, הממוקמת במרחק של כ- 2.5 קילומטר מ- TU Delft ובמרחק של כ- 2.3 קילומטר מחצר הנסיך. מדירת הלופט נשקף הנוף של העיר דלפט והיא נמצאת במרחק של 300 מטר מתיאטרון דה וסטה וקילומטר מ- UNESCO-IHE. אטרקציות פופולריות בדלפט אשר נמצאות בסמוך לדירת לופט זו הן – מרכז המדע דלפט, וכן De Koninklijke Porceleyne Fles והמוזיאון הארמי. דירת הלופט בדלפט מספקת עבורכם יחידות אירוח בעלות מיזוג אוויר עם טרסה; עם חיבור של אינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום. דירת הלופט כוללת בתוכה חדר שינה אחד, מטבח מצויד היטב עם מדיח כלים – יתרון חשוב לעומת בתי מלון בדלפט ברוב המיקרים – וטלוויזיה בעלת מסך שטוח. עוד תוכלו למצוא בדירת הלופט פינת ישיבה נוחה וכן חדר רחצה אחד שבתוכו יש מקלחת. משפחות עם ילדים אשר ביקרו בדלפט המליצו עליה מאוד והיא קיבלה ציון ממוצע של 9.3  בדירוגי בתי מלון מומלצים בדלפט למשפחות.

להזמנת דירת הלופט בדלפט

לופט מפואר עם נוף למרכז העיר Luxurious loft with view walk city center

Luxurious loft with view walk city center הוא לופט להשכרה לנופש בדלפט הממוקם כשני קילומטר מ- TU Delft. וכשני קילומטר מחצר הנסיך. אטרקציות תיירותיות בדלפט בקרבת הלופט המפואר כוללות בתוכן את תיאטרון דה וסטה, UNESCO-IHE ומרכז המדע דלפט. שדה התעופה הכי קרוב ללופט הוא שדה התעופה של האג  ורוטרדם, במרחק של כשניים עשר קילומטר מהלופט המפואר, אשר משקיף על הנוף המדהים של העיר דלפט.

דירת הלופט המפוארת הזו כוללת בתוכה חדר שינה אחד, מטבח מאובזר היטב, אשר בו תמצאו מיקרוגל ומדיח כלים, שלא תמצאו בכל בית מלון בדלפט. עבור צפייה מהנה תוכלו אף למצוא טלוויזיה עם מסך שטוח, פינת ישיבה אלגנטית ואף חדר אמבטיה נוסף. לנוחיותכם הנוספת, לופט מפואר זה יכול לספק לכם מגבות ומצעים אקסטרה.

להזמנת מקומות בלופט בדלפט

Juuls B&B – ג'ולס בד אנד ברקפסט

Juuls B&B הוא  מלון בדלפט, כארבעה קילומטר מ- TU Delft  וכקילומטר וחצי מחצר הנסיך, וכן כקילומטר אחד מ- UNESCO – IHE. בית מלון זה נמצא במרחק נסיעה של 3.8 קילומטר ממרכז המדע דלפט ובמרחק דומה מקאבלי. תיאטרון דה וסטה נמצא במרחק של כ- 1.8 קילומטר נסיעה, ואילו De Koninklijke Porceleyne Fles נמצא במרחק של כשלושה קילומטר מבית המלון.

מומלץ לכם להגיע לחדר האוכל ולטעום מארוחת הבוקר הקונטיננטלית המצוינת, אשר תוגש לכם מדי יום ביומו . החדרים של בית המלון הזה כוללים בתוכם חדר שינה אחד, חדר רחצה אחד, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ביחד עם ערוצי כבלים, פינת אוכל אקסקלוסיבית, מטבחון מאובזר היטב – יתרון חשוב לעומת מלונות בדלפט ברוב המקרים – וכן מרפסת עם נוף אשר משקיף לגינה מטופחת. בבית מלון זה זמין עבורכם שירות של השכרת אופניים. משפחות אשר שהו בבית מלון זה ממליצות עליו בחום ודירגו אותו בציון הממוצע הגבוה של 9.7 בדירוגי בתי מלון בדלפט

להזמנת חדרים במלון Juuls B&B בדלפט

Luxury Apartments Delft V History Written – דירת יוקרה דלפט וי היסטורי ריטן

Luxury Apartments Delft V History Written מציעה דירות נופש במרכז דלפט. TU Delft נמצא במרחק הליכה רגלית של כעשר דקות וה- UNESCO-IHE הינו במרחק של חמש דקות הליכה ברגל. תיאטרון דה וסטה נמצא במרחק של כמאתיים מטרים, ואילו מוזיאון ארמיי Armymuseum נמצא במרחק של כ- 400 מטרים מדירת היוקרה, הנמצאת במרחק של כ- 500 מטר מחצר הנסיך. תחנת הרכבת הקרובה ביותר לדירת היוקרה הנוכחית נמצאת בפחות מעשר דקות הליכה ברגל. דירת היוקרה כוללת אינטרנט אלחוטי בחינם, טלוויזיה עם מסך שטוח ביחד עם ערוצי כבלים וכן פינת ישיבה נינוחה. בחדרים אלו ניתן למצוא מטבח מאובזר היטב הכולל מכונת נספרסו, בלנדר לעזר למטבח, טוסטר, תנור וגם מדיח כלים – יתרון חשוב בהשוואה אל בתי מלון בדלפט בד"כ. חדר הרחצה הפרטי כולל בתוכו מקלחת.

אתם יכולים ליהנות מהנוף של העיר דלפט מן החדר שלכם. בנוסף, מציעה דירת יוקרה זו שירות של השכרת אופניים. נמליץ לכם כי להגיע לאכול את ארוחת הבוקר, אשר מוגשת בטרקלין של דירת יוקרה זו. חלק מהדירות נמצאות בקומה הראשונה וחלקן בקומה השניה והן נגישות רק דרך המדרגות. בימי חמישי ובימי שבת האורחים יכולים ליהנות משוק הפרחים והגבינות אשר נמצא מול הדירה. אורחים עם משפחות, אשר הגיעו לעיר דלפט, מאוד נהנו לשהות בדירת יוקרה זו והם ממליצים עליה בחום, והם דירגו אותה ברשימות מלונות מומלצים בדלפט בממוצע הציון הגבוה של 9.7!

להזמנת דירת יוקרה בדלפט

הגב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *