• תפריט
  • תפריט

מלונות מומלצים בליידן בהולנד

מתכננים חופשה בליידן בהולנד, אשר נמצאת מצפון להאג, במרכז הפוליטי והתרבותי של הולנד ההיסטורית? אם אתם מחפשים בית מלון בליידן – Leiden – אנו ממליצים לכם לבחור באחד המלונות בליידן אשר מפרטים בכתבה הזאת. הכוללת רשימה של עשרה בתי מלון מומלצים בליידן, אשר נחשבים למלונות הכי טובים בליידן לפי דירוג בין לאומי המבוסס על הצבעות של תיירים אשר שהו בבתי מלון במסגרת חופשה בליידן. השקענו רבות כדי לכלול ברשימה זו מגוון נרחב של מלונות בליידן בכל מיני מיקומים שונים, רמות מחירים וסגנונות אירוח – החל מדירות נופש בליידן אשר מתאימות בעיקר למשפחות ועד לבתי מלון בליידן או מלונות בוטיק בליידן שמתאימים גם למטייל הבודד או לזוגות.

טיול בהולנד – עוד מידע למטייל

טיולים בהולנד – המדריך המלא למטייל

השכרת רכבים בהולנד בזול

איך להגיע להולנד? טיסות לאמסטרדם ואפשרויות נוספות

בתי מלון מומלצים בליידן

Huys van Leydenמלון הויס ואן ליידן

בית מלון בליידן בשם Huys van Leyden הוא מלון בוטיק במרכז ליידן, ממש בסמוך לתעלת אאודה סינגל. בית המלון מציע שירותי הסעות אל ומשדה התעופה סכיפהול והתחנה המרכזית של ליידן. במרחק הליכה של כ- 900 מטרים מבית המלון תוכלו למצוא את כנסיית פיטר. תחנת הרכבת המרכזית של ליידן נמצאת במרחק של 1.2 קילומטר משם. העיר העתיקה, עם המוזיאונים והטירה שלה Kasteel de Burcht, נמצאת במרחק של כחמש דקות הליכה מבית המלון.

יתרונות לעומת מלונות בליידן – בית המלון הזה מציע לכם שימוש חופשי בספא ובסאונה. המלון מוכר כאתר מורשת והוא מתאפיין באלמנטים מקוריים רבים. כל החדרים בבית המלון בעלי פריסה וריהוט ייחודיים, אשר לא תמצאו כמותם בשום בית מלון אחר בליידן. החדרים מרוצפים בעץ, מעוצבים בצבעים בהירים וכוללים מיטות קפיצים. החדרים בבית מלון זה אף כוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח ביחד עם ערוצי כבלים וכן באמצעים להכנת קפה או תה ואף עומד לרשותכם מיניבר. תוכלו ליהנות מארוחת בוקר בסגנון של א – לה – קארט או ממזנון המוגשת בכל יום באזור ארוחת הבוקר. מקום האירוח נמצא במרחק הליכה מכמה מסעדות בעיר ליידן. משפחות עם ילדים אשר ביקרו בבית מלון זה המליצו עליו מאוד והוא קיבל ציון ממוצע של 9.4  בדירוגי בתי מלון מומלצים בליידן למשפחות

להזמנת חדרים במלון הויס ואן ליידן בליידן

Boutique Hotel Steenhof Suitesמלון בוטיק סטונהוף סוויטס

מלון בוטיק בליידן בשם Boutique Hotel Steenhof Suites ממוקם במרחק קצר מאוניברסיטת ליידן, Leidse Schouwburg, ומ Rijksmuseum van Oudheden. נטוריס נמצאת כ – 2.8 קילומטר מבית המלון הזה, ואילו המכון הבין לאומי ללימודי אסיה נמצא במרחק של כקילומטר אחד מבית המלון. בבית מלון זה תוכלו למצוא מרכז כושר, בר, טרקלין משותף ואף גינה. המלון מתגאה גם במרפסת. יחידות האירוח כוללות מקום לאחסון מזוודות וכן תוכלו לקבל שירותי Wi – Fi בלי עלות נוספת בכל מקום האירוח.

כל החדרים בבית מלון זה כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח ביחד עם ערוצי כבלים, קומקום, מקלחת, מייבש שיער ומלתחה, חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח ללא תשלום. בבוקר תוכלו להגיע לחדר האוכל וליהנות מן ארוחת בוקר קונטיננטלית אשר זמינה מדי בוקר בבית המלון. אורחי המלון יוכלו ליהנות מפעילויות בליידן ובסביבתה, כמו למשל – רכיבה על אופניים. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על בית המלון הזה ודירגו אותו ברשימות מלונות בליידן בממוצע בציון הגבוה של 9.8.

מלון בוטיק סטונהוף סוויטות בליידן

Poelgeeststraat – דירת פולגסטראט

בניין דירות נופש בליידן בשם Poelgeeststraat ממוקם במרחק של כקילומטר וחצי מלידס שייבורג וכשני קילומטר מ- Naturalis. בניין דירות נופש זה נבנה בשנת 1910, וממוקם פחות מקילומטר אחד מ- Rijksmuseum voor Volkenkunde וכן כ- 2 קילומטר מהמוזיאון הלאומי להיסטוריה. במרחק של כ- 2.8 קילומטר מבית דירות זה נמצא המכון הבין לאומי ללימודי אסיה, בעוד ש- Rijksmuseum van Oudheden נמצא כ- 2.8 קילומטר מדירת הנופש. שדה התעופה סכיפהול נמצא כשלושים קילומטר מדירת הנופש. דירות הנופש כוללות בתוכן חדר שינה אחד, טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי כבלים ואינטרנט אלחוטי בחינם. יתרונות משמעותיים לעומת מלונות בליידן ברוב המקרים – מטבח מאובזר אשר בו תוכלו למצוא מיקרוגל ומקרר וכן חדר רחצה עם מקלחת. זוגות אוהבים את המקום הזה במיוחד והם ממליצים על מלון דירות זה והעניקו לו את הציון הממוצע הגבוה של 9.7 בדירוגי מלונות מומלצים בליידן.

דירת פולגססראט בליידן



Familie Quellhorstדירה משפחתית קוולהורסט

מלון דירות נופש בליידן Familie Quellhorst ממוקם במרחק הליכה ממרכז ליידן והוא מציע לכם אירוח בשירות עצמי. בית דירות זה נמצא במרחק של כ- 1.7 קילומטר מהתחנה המרכזית של ליידן וכקילומטר אחד מאוניברסיטת ליידן. חנייה עומדת לרשותכם במקום ללא תשלום נוסף. מקום האירוח מציע לכם שירות של מוניות לנמל התעופה סכיפהול או ממנו תמורת תשלום נוסף.

במידה ואתם מעוניינים בטיול בליידן – מומלץ לכם לבקר ברייקסמוזאום פאן אאודהיידן אשר נמצאת במרחק של כ- 800 מטר מבית דירות זה, וכן לבקר במוזיאון קורפוס אשר נמצא כחמישה קילומטר משם.  אתר הנופש קאטוויק אן זי נמצא במרחק של כ- 11 קילומטר, בעוד שהעיר האג נמצאת במרחק של 18 דקות נסיעה. אוניברסיטת ליידן נמצאת במרחק של כ- 12 דקות הליכה. במרחק הליכה קצר מבית הדירות הזה תוכלו למצוא הרבה מסעדות והרבה בתי קפה. שירות של משלוחי מצרכים זמין על פי בקשה שלכם. הנכם מוזמנים לעשות שימוש בשני זוגות האופניים אשר נמצאים במלון בחינם ולטייל בליידן. יתרונות משמעותיים למלון דירות נופש זה לעומת בתי מלון בליידן ברוב המיקרים – דירות הנופש כוללות כניסה פרטית, אזור מגורים נפרד עם מיטת ספה זוגית עם טלוויזיה וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. חדר הרחצה מצויד במקלחת ובמייבש שיער. המטבח מאובזר היטב ומאפשר לכם להכין לעצמכם ארוחות. יחידת האירוח מציעה לכם שירותים בקומת הקרקע וגרם מדרגות אותנטי תלול. אורחים עם משפחות, אשר הגיעו לעיר ליידן, אשר מאוד נהנו לשהות בדירות הנופש, ודירגו את המקום ברשימות מלונות מומלצים בליידן בממוצע ציון 9.2.

דירה משפחתית קוולהורסט בליידן

De Pelgrimsplaats – דה פלגרימפלטס

בית מלון בליידן בשם De Pelgrimsplaats ממוקם פחות מקילומטר מ- Leidse Schouwburg, ו- 2.3 קילומטר מ- Naturalis, ורק כ- 300 מטרים מאוניברסיטת ליידן. אטרקציות פופולריות אשר נמצאות בסמוך למלון הינן – Rijksmuseum van Oudheden המכון הבין לאומי ללימודי אסיה ו- Rijksmuseum voor Volkenkunde. יתרונות משמעותיים לבית מלון זה לעומת מלונות בליידן ברוב המיקרים – מטבח מצויד עם מיקרוגל. החדרים כוללים פינת אוכל אלגנטית, אינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח. משפחות עם ילדים, אשר שהו בבית מלון זה ממליצות עליו ביותר ודירגו אותו בציון ממוצע הגבוה של 9.9 בדירוגי בתי מלון בליידן.

להזמנת חדרים במלון דה פלגרימפלטס בליידן

Boutique Hotel d'Oude Morsch – מלון בוטיק ד'אוד מורש

בית מלון בוטיק בליידן בשם Boutique Hotel d'Oude Morsch ממוקם במרחק של מאתיים מטר ממוזיאון הרייקסמוזיאום Rijksmuseum for Volkenkunde וכשלוש דקות הליכה ממרכז ליידן.  המכון הבין לאומי ללימודי אסיה נמצא במרחק של כ- 500 מטר.

בית המלון הזה מציע לכם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, טרסה ואף בר. החדרים בבית מלון הזה כוללים, עבור צפייה משותפת שלכם, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וכן חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח ואף מייבש שיער. שירותי השכרת אופניים והשכרת רכב זמינים במקום והאזור הוא מאוד פופולרי עבור רכיבה על אופניים. אורחי בית המלון הזה, אשר הגיעו עם ילדיהם, היו מאוד מרוצים ודירגו את המלון בציון הממוצע הגבוה של 9.7 בדירוגי מלונות בליידן.

מלון בוטיק ד'אוד מורש בליידן



ExLibris Boutique Hotel – מלון בוטיק אסקלביריס

מלון בוטיק בליידן בשם ExLibris Boutique Hotel מציע אירוח במרכז ההיסטורי של ליידן והוא ממוקם במחוז Pieters. ניתן למצוא מגוון נרחב של מוזיאונים ואטרקציות בליידן ממש מחוץ למלון. Pieterskerk נמצא במרחק הליכה של רק כשתי דקות מבית המלון הזה, כמו גם המוזיאון הלאומי לעתיקות. Leidse Schouwburg נמצא במרחק של כ- 600 מטר מבית המלון, ואילו Naturalis נמצאת במרחק של כקילומטר אחד משם. הורוס בוטניקוס נמצא במרחק של כמאה מטרים מבית המלון.

בבית מלון זה החדרים כוללים מיזוג אוויר ופינת ישיבה מהודרת, וכן לנוחיותכם מוצעת לכם מכונת נספרסו. כל יחידות האירוח כוללות נוף לגן או נוף לעיר ליידן. בחדרי בית המלון אף תוכלו למצוא טלוויזיה עם מסך שטוח עם סטרימינג כמו נטפליקס. מתקנים נוספים אשר נמצאים במלון הינם אח חשמלי ובר יינות. כל החדרים כוללים בתוכם חדר רחצה פרטי עם מקלחת גשם ורצפות מחוממות. אינטרנט אלחוטי מהיר בחינם זמין בכל מקום האירוח. תוכלו ליהנות מאכילה במסעדה בבית מלון זה, אשר מציעה ארוחת בוקר מורחבת ואף ליהנות ממזנון ואף א – לה – קארט. משפחות עם ילדים, אשר ביקרו בבית מלון זה בהחלט ממליצות עליו, ודירגו את בית המלון הזה הזה בממוצע הציון הגבוה של 9.8 בדירוגי בתי מלון בליידן.

להזמנת חדרים במלון בוטיק אקסליבריס בליידן

Tulip Inn Leiden Centre – מרכז טוליפ אין ליידן

בית מלון בליידן בדירוג שלושה כוכבים בשם Tulip Inn Leiden Centre ממוקם באופן אידיאלי במרכז ליידן, רק כשש מאות מטרים מתחנת הרכבת המרכזית של ליידן. בית מלון זה ממוקם בסמוך למלון גולדן טוליפ ליידן וחולק איתו את מסעדת רובנס. בעיר ההיסטורית והיפה של ליידן תוכלו למצוא שפע של מוזיאונים, רחובות ציוריים וברים וכן מסעדות מקסימים.

תחנת הרכבת הסמוכה מספקת גישה נוחה לערים מרכזיות רבות בהולנד. תוכלו ליהנות מארוחה בין לאומית בארוחת צהריים או בארוחת ערב. חדרי המלון בו נוחים ביותר והם כוללים חדר אמבטיה פרטי. בנוסף לכך, החדרים כוללים טלוויזיה וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. בבית מלון זה ישנו גם לובי נעים עם בר לבחירת המשקה המועדף עליכם ואח נעים. זוגות אוהבים את המקום הזה במיוחד והם ממליצים על בית מלון זה והעניקו לו את הציון הממוצע הגבוה של 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים בליידן.

להזמנת חדרים במלון טוליפ אין ליידן סנטר בליידן



De Barones Van Leyden – דה בארונס ואן ליידן

מלון בוטיק בליידן בשם De Barones Van Leyden ממוקם במרכז ההיסטורי של ליידן, ממש בסמוך לתעלת Oude Singel ולנמל ליידן. אם ברצונכם לבקר בסביבה של העיר ליידן תוכלו למצוא את מוזיאון העתיקות, מוזיאון האתנולוגיה והגנים הבוטניים נמצאים במרחק של כחמש דקות הליכה ברגל מבית המלון. נמל התעופה סכיפהול נמצא במרחק של כ- 25 קילומטר. לבית המלון הזה ישנו שירות הסעות פרטי לשדה התעופה או לתחנה המרכזית של ליידן. בית המלון כולל מאפיינים מקוריים ומציע שירותים מודרניים, כמו למשל – טלוויזיה עם מסך שטוח עם חבילה מקיפה של ערוצים, אינטרנט אלחוטי חינם ושירות הסעות מנמל התעופה סכיפהול ומתחנת מרכז ליידן.

מקום האירוח הזה כולל בתוכו חמישה חדרים עם קורות עץ מקוריות ותקרות טיח. כל החדרים של בית מלון בוטיק זה ייחודיים בעיצוב וכן בריהוט. החדרים בעלי רצפת העץ מעוטרים בצבעים עזים וכוללים בתוכם מיטות קפיציות. יש בחדרים אף טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי כבלים, מתקנים עבור הכנה של תה ומכונת נספרסו חדישה ואף מיני בר. בנוסף לארוחת בוקר א לה קארט, תוכלו ליהנות גם מארוחת ערב, מתה אחר הצהריים או משייט בסירה פרטית על התעלות. ניתן להזמין שירותים אלה רק במלון. אורחים עם משפחות דירגו אותו ברשימות מלונות מומלצים בליידן בממוצע ציון של 8.9.

להזמנת חדרים במלון דה בארונס ואן ליידן בליידן

הגב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *