• תפריט
  • תפריט

מלונות בהאג בהולנד – המומלצים ביותר

רוצים לצאת לחופשה בהאג, אשר נמצאת במערב הולנד, ומהווה את המרכז השלטוני של המדינה ובירת מחוז דרום הולנד? אם אתם מחפשים בית מלון בהאג אנו ממליצים לכם לבחור באחד מבתי המלון בהאג אשר תמצאו בכתבה הזאת, הכוללת רשימה של עשרה בתי מלון מומלצים בהאג.

הכתבה מתבססת על המלצות הגולשים בדירוגים בין לאומיים של מלונות בהאג, אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של תיירים אשר שהו בבתי מלון בהאג. עשינו מאמץ לכלול ברשימה זו מגוון נרחב של מלונות בהאג בכל מיני מיקומים שונים, רמות מחירים וסגנונות אירוח – החל מדירות נופש בהאג אשר מתאימות בעיקר למשפחות ועד לבתי מלון בהאג שמתאימים גם למטייל הבודד או לזוגות.

טיול בהולנד – המלצות לקריאה נוספת:

איך להגיע להולנד? טיסות לאמסטרדם ואפשרויות נוספות

הולנד למטייל – המדריך המלא

השכרת רכבים בהולנד – איך למצוא את המחירים הכי זולים?

בתי מלון מומלצים בהאג

The Collector Hotel – מלון ד'ה קולקטור

בית מלון בהאג בשם The Collector Hotel ממוקם באיזור מרכז האג, אזור מומלץ לחופשה בהאג עבור מטיילים אשר מתעניינים בתרבות, במוזיאונים ובשופינג. המלון מרוחק כשלושה וחצי קילומטר ממדורודם, האטרקציה התיירותית הידועה באיזור האג. הוא ממוקם גם כשניים וחצי קילומטר ממגה סטורס דן האג וגם ממוזיאון Escher. שדה התעופה הקרוב ביותר, נמל התעופה של האג ורוטרדם, נמצא במרחק של כ- 19 קילומטר מבית המלון.

בית המלון מציע נוף עירוני, טרסה, דלפק קבלה אשר זמין לכל הדרישות שלכם עשרים וארבע שעות ביממה, בר בו תוכלו לבחור מגוון משקאות, וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בכל מקום האירוח.

כל היחידות בבית המלון מצוידות במיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח עם ערוצי כבלים, קומקום להכנת תה או קפה, מקלחת, מייבש שיער ושולחן כתיבה מהודר. בבית מלון זה כל החדרים כוללים חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח ללא עלות נוספת. ארוחת בוקר בסגנון בופה זמינה מדי יום. תיירים שלנו במלון זה בחופשה בהאג, המליצו עליו ביותר ודירגו אותו בציון הגבוה של 10.0 בדירוגי מלונות בהאג באתרי תיירות.

להזמנת חדרים בבית מלון דה קולקטור האג

Residenz Stadslogement – מלון רזידנס סטאדסלוגמנט

בית מלון בהאג בשם Residenz Stadslogement ממוקם בבית משוחזר משנת 1896, השוכן בלב אזור Duinoord בהאג. הוא כולל סוויטות ודירות מרווחות עם עיצוב מפואר. בית המלון מעניק שירותים כמו קבלה פתוחה 24 שעות ביממה, ספרייה וארוחת בוקר שתוכלו להזמין לחדר. אורחי המלון יכולים לשכור אופניים ולהזמין כרטיסים לאטרקציות בהאג באמצעות שירות הקבלה.

בכל החדרים של בית המלון תמצאו וילונות חימום המפחיתים אור,  טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי עם מקלחת כוח, מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם. סוויטות עסקים ודלוקס כוללות גם חלוקי רחצה, נעלי בית מקטיפה ובקבוק מים מינרליים. מטיילים אשר ביקרו בבית מלון זה המליצו עליו מאוד והוא קיבל ציון ממוצע גבוה של 9.4  בדירוגי מלונות טובים בהאג באתרי תיירות.

להזמנת חדרים בבית המלון רזידנס סטאדסלוגמנט האג

Stadsvilla Hotel Mozaic Den Haag – בית מלון סטאדסווילה מוזאיק דן האג

זהו מלון בהאג בשם Stadsvilla Hotel Mozaic Den Haag הממוקם בשני בניינים מונומנטליים, ומציע עיצוב יוקרתי ומודרני באזור הארכיפלג היפה של האג. בית המלון הזה מציע לכם קישורי תחבורה ציבורית טובים לחוף סכפנינגן Scheveningen ולמרכז האג, והוא ממוקם במרחק של כעשר דקות הליכה ממרכז האג ומאזור הקניות היוקרתי פרדריקסטראט .(Frederikstraat

תחנת האג Den Haag Station  ממוקמת במרחק של כשני קילומטר מהמלון. יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בהאג ברוב המיקרים, הוא שבית מלון זה, בנוסף לחדרים הנוחים הרגילים, מציע גם סוויטות המהוות מקום נהדר ללינה בהאג לתקופות ארוכות יותר. כל חדר בבית מלון זה מתוכנן באופן שונה וחלק מהחדרים גם כוללים חדר רחצה פתוח למחצה. תוכלו להשתמש באינטרנט אלחוטי חינם ובאמצעים להכנת קפה ותה במקום. במלון זה זמינה מעלית קטנה מאוד. חדר ישיבות לעד עשרה אנשים זמין אף הוא בבית המלון. אורחי בית המלון היו מאוד מרוצים מהלינה והם דירגו את המלון בציון הממוצע הגבוה של 9.1 בדירוגי מלונות בהאג באתרי תיירות.

להזמנת חדרים בית מלון סטאדסווילה מוזאיק דן האג

Bacán Bed & Breakfast – מלונית באח'אן

אכסנייה בהאג בשם Bacán Bed & Breakfast הממוקמת בהופקווארייה ההיסטורית במרכז האג, ומשקיפה ישירות על ארמון נורינדינה והגנים המלכותיים. הנמל וחוף שווינגן נמצאים במרחק של כחמש עשרה דקות נסיעה בתחבורה ציבורית. בית מלון זה נמצא במרחק הליכה מכמה אטרקציות פופולריות בהאג, כמו למשל –  ארמון השלום, מאוריצאוס, מוזיאון Escher וביננהוף (בניין הפרלמנט). בסביבה תוכלו למצוא המון מסעדות וחנויות. שני חדרי האירוח של האכסניה הקטנה הזו נמצאים בקומה הראשונה בבניין מונומנטלי משנת 1906.

לכל אחד מהחדרים יש חדר אמבטיה פרטי משלו עם מקלחת, כיור ושירותים נפרדים. כל החדרים כוללים גם טלוויזיה עם מסך שטוח עם ערוצי כבלים. אורחי המלון מוזמנים להשתמש במרפסת ובאזור הטרקלין, שם מוגשת ארוחת בוקר טרייה מורחבת מדי יום. אתם גם מוזמנים לקבל קפה או תה עם עוגה עם ההגעה, וקפה נספרסו ללא הגבלה מסופק במהלך שהותכם במלון. האינטרנט האלחוטי במלון ללא כל הוספת תשלום. יש חניות בתשלום בסביבה. משפחות עם ילדים, אשר ביקרו בבית מלון זה בהחלט ממליצות עליו, והן דירגו את בית המלון הזה בממוצע הציון הגבוה של 9.9 בדירוגי בתי מלון בהאג המתפרסמים באתרי תיירות.

להזמנת חדרים באכסניית אח'אן בהאג

Hotel Pistache Den Haag – בית מלון פיסטאץ' דן האג

בית מלון במרכז האג בשם Hotel Pistache Den Haag עם נוף יפה של העיר האג, נמצא במרחק של כשלושה קילומטר משווינינגן וכ- 2 קילומטר ממדורודם. שדה התעופה הקרוב ביותר, רוטרדם/ האג, נמצא במרחק של כ- 27 קילומטר מבית המלון. בית המלון מציע עבורכם אינטרנט אלחוטי חינם בכל מקום האירוח, וכן חניה פרטית זמינה באתר.

בחדרים תמצאו טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער, מוצרי טיפוח ומקלחת. כמו כן, תמצאו במטבח איבזור מלא – מיקרוגל ומקרר (יתרון משמעותי לעומת מלונות בהאג ברוב המיקרים), קומקום ומכונת קפה חדישה. זוגות אוהבים את המקום הזה במיוחד והם העניקו לו את הציון הממוצע הגבוה של 9.5 בדירוגי מלונות מומלצים בהאג באתרי תיירות.

להזמנת חדרים בית מלון פיסטאץ' דן האג האג

Staybridge Suites – The Hague – Parliament – סוויטות דטייברידג' – האג

מלון סוויטות בהאג בשם Staybridge Suites – The Hague – Parliament אשר ממוקם במיקום אידיאלי במרכז האג, בקרבה לאטרקציות פופולריות בהאג, כגון – מוזיאון מאוריצהאוס Mauritshuis Museum  ומתחם ביננהוף Binnenhof ההיסטורי.

מלון סוויטות זה נמצא במרחק של כ- 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת המרכזית בהאג, במרחק של כ- 2.5 קילומטר מארמון האוס טן בוש Paleis Huis Ten Bosch ומהעיר המיניאטורית מדורודם Madurodam. נמל התעופה של אמסטרדם, סכיפהול, נמצא במרחק של כ- 40 קילומטר.

מלון הסוויטות מציע לכם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי הזמינה בכל האזורים. כל הסוויטות כוללות מיזוג אוויר, מתקני גיהוץ, מטבחון מאובזר במלואו – יתרון חשוב בהשוואה אל מלונות בהאג ברוב המיקרים – פינת ישיבה ואוכל אלגנטיים עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער. ארוחת בוקר חינם מוגשת מדי יום, ותוכלו גם ליהנות מקפה או מתה חינם הזמינים לאורך כל היום. מלון הסוויטות מציע גם שירות כביסה וחדר כביסה בשירות עצמי. לשוחרי הבריאות מביניכם – תוכלו להתאמן בחדר הכושר הפתוח במשך 24 שעות ביממה או להירגע בטרקלין. אירוע חברתי מאורגן בשעות הערב בימים שני, שלישי וחמישי במטרה לקשר בין האורחים. הצוות בדלפק הקבלה עומד לרשותכם במשך עשרים וארבע שעות ביממה באופן רציף. אורחים עם משפחות, מאוד נהנו לשהות במלון סוויטות זה בחופשה בהאג והם המליצו עליו בחום, ודירגו אותו ברשימות מלונות מומלצים בהאג בממוצע ציון גבוה של 9.9.

להזמנת חדרים בית סוויטות דטייברידג' – האג – פרלמנט האג

Hotel Excelsior – בית מלון אקסלסיור

מלון בהאג בשם Hotel Excelsior ממוקם ברובע סטטן קווארייר, מול תחנת החשמלית Frederik Hendriklaan. מדורודם ושווינגן נמצאים במרחק של פחות מרבע שעה הליכה ברגל מבית המלון. נמל האג נמצא במרחק של רק כעשר דקות ברגל. בית המלון ממוקם בבית עירוני בן מאה שנה עם גינה מרווחת.

הוא מציע אינטרנט אלחוטי ללא תוספת עלות, וחדרים מסורתיים ועם זאת פונקציונליים עם טלוויזיה. בית מלון זה מספק ארוחות צהריים ארוזות על פי בקשה ושירות חדרים זמין. האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר יומית. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על בית המלון והן דירגו אותו ברשימות מלונות בהאג בממוצע בציון הגבוה של 9.2.

להזמנת חדרים בית מלון אקסלסיור האג

הגב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *