• תפריט
  • תפריט

בתי מלון במאסטריכט לחופשה בהולנד

מעוניינים לצאת לחופשה במאסטריכט, בירת מחוז לימבורג בדרום הולנד? אם אתם מחפשים בתי מלון במאסטריכט, כדאי לבחור באחד המלונות המומלצים במאסטריכט אשר מפורטים בכתבה זו. הכוללת רשימה של מלונות אשר נחשבים לבתי המלון הכי טובים במאסטריכט. לפי דירוגים בין לאומיים של מלונות מומלצים במאסטריכט המתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של תיירים אשר שהו בחופשה במאסטריכט. השקענו הרבה מאמץ, על מנת שנוכל לכלול ברשימה זו מגוון רב של בתי מלון במאסטריכט בכל מיני מיקומים שונים בעיר, רמות מחירים וסגנונות אירוח – החל מדירות נופש בעיר מאסטריכט אשר מתאימות בעיקר למשפחות ועד למלונות במאסטריכט שמתאימים גם למטייל הבודד או לזוגות.

טיול בהולנד – המלצות קריאה למטייל

הולנד – המדריך המלא למטייל

השכרת רכבים בהולנד – המלצות חשובות והשוואת מחירים

איך להגיע להולנד? טיסות לאמסטרדם ואפשרויות נוספות

מלונות מומלצים במאסטריכט

Star of Maastricht – בית מלון סטאר אוף מאסטריכט

מלון מומלץ במאסטריכט בשם Star of Maastricht ממוקם במרחק של כ- 450 מטרים מרייכטהוף, כ- 150 מטרים מגשר סנט סרוואס וכ – 400 מטרים מבזיליקת אונזה לייבה ורואה. נמל התעופה מאסטריכט – אאכן נמצא במרחק של עשרה קילומטר. יתרון משמעותי בהשוואה אל בתי מלון במאסטריכט הוא שבית המלון הזה מציע לכם אופניים בחינם, האירוח כולל מטבח מאובזר עם מדיח כלים ומיקרוגל ובנוסף תוכלו ליהנות מנוף העיר מכל החדרים כאן. גם סאונה זמינה במלון.

החדרים כאן יספקו לכם טלוויזיה, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ומרפסת. חדר הרחצה הפרטי כולל גם אמבטיה, מקלחת ומייבש שיער. אורחים עם משפחות מאוד נהנו לשהות בבית מלון זה והם ממליצים עליו בחום, והם דירגו אותו ברשימות מלונות מומלצים במאסטריכט בממוצע הציון הגבוה של 10.0.

להזמנת חדרים בבית מלון סטאר אוף מאסטריכט

Dormio Resort Maastricht Apartments – מלון דירות דורמירו רזורט מאסטריכט

מלון דירות נופש במאסטריכט בשם Dormio Resort Maastricht Apartments שוכן לצד מועדון הגולף הבינלאומי של מאסטריכט, וחניה פרטית זמינה ללא כל צורך בתשלום נוסף – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון במאסטריכט בדרך כלל. כיכר פרייטהוף Vrijthof נמצאת במרחק של כ- 2.8 קילומטר, בזיליקת גבירתנו נמצאת במרחק של כ- 3 קילומטר.

האירוח כולל גינה, בר, מתחם אוכל עם משאיות אוכל ובר עם משקאות, להנאתכם. כל דירות האירוח ב בית דירות נופש הזה כוללות פינת ישיבה, עבור צפייה נינוחה בטלוויזיה בעלת מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם, חדר רחצה פרטי ומטבח עם מדיח כלים, מכונת קפה חדישה וקומקום להכנת קפה ותה.

תוכלו ליהנות גם ממרפסת או מפטיו. המסעדה שבאתר מגישה מאכלים הולנדיים, מטבח טקס – מקס ומנות איטלקיות. בית דירות נופש הזה מציע לכם מתקני שעשועים לילדים, מועדון ילדים עם מגוון פעילויות ומתקני שחיה ללא תשלום בבריכת השחייה. תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות בסביבה, לרבות גולף וטיולי הליכה. משפחות מאוד נהנו לשהות בבית דירות נופש זה ודירגו אותו ברשימות מלונות מומלצים במאסטריכט בממוצע ציון של 8.5.

להזמנת חדרים בית דירות דורמירו רזורט מאסטריכט

Het Harlekijntje – בית מלון הט הארלקיז'נטז'

בית מלון מומלץ במאסטריכט בשם Het Harlekijntje ממוקם במרחק של כקילומטר וחצי מרייהוף ובמרחק דומה מבזיליקת סנט סרווטיוס. בזיליקת גבירתנו נמצאת במרחק של כשלושה קילומטר מהמלון, ואילו מוזיאון aan het Vrijthof נמצא במרחק של 1.8 קילומטר. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה תעופה מאסטריכט – אאכן, אשר נמצא במרחק של 15 קילומטר.

המלון ממוקם באזור קומלקווארטיר, מהווה בחירה מעולה עבור המטיילים מבינכם אשר מתעניינים בקניות בגדים, באווירה וכן בטיולים בעיר העתיקה. יתרונות של המלון הזה לעומת מלונות במאסטריכט ברוב המקרים, הם שבית המלון כולל נוף לגן פרחים וכל היחידות כוללות פינת ישיבה. החדרים כוללים אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה עם מסך שטוח עם ערוצי כבלים וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומקלחת. ארוחת בוקר קונטיננטלית זמינה בכל בוקר בבית המלון. משפחות עם ילדים אשר שהו במלון ממליצות עליו ביותר ודירגו אותו בציון הגבוה של 9.3 בדירוגי בתי מלון במאסטריכט.

להזמנת חדרים במלון הט הארלקיז'נטז' מאסטריכט

B & B De Daal Maastricht – בית מלון לינה & ארוחת בוקר דה דאל מאסטריכט

בית מלון במאסטריכט בשם B & B De Daal Maastricht ממוקם כשמונה קילומטר מרייהוף ובמרחק זהה מבזיליקת סנט סרווטיוס. בזיליקת גבירתנו נמצאת במרחק של כשבעה קילומטר, ואילו בית הספר לניהול מלונות במאסטריכט נמצא כ- 4 קילומטר מבית המלון. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה תעופה מאסטריכט – אאכן, אשר נמצא כ- 11 קילומטר מבית מלון זה. בית מלון זה מתגאה בגן ונופי נהר. החדרים במלון כוללים גם פינת ישיבה יוקרתית ואינטרנט אלחוטי וכן חדר אמבטיה אחד עם מקלחת, אמבטיה ומייבש שיער. ארוחת בוקר קונטיננטלית זמינה בכל בוקר. משפחות עם ילדים אשר ביקרו בבית מלון זה בהחלט ממליצות עליו, ודירגו את בית המלון הזה בממוצע הציון הגבוה של 8.8 בדירוגי בתי מלון במאסטריכט.

להזמנת חדרים בבית מלון ארוחת בוקר & לינה דה דאל מאסטריכט

Hotel Trash Deluxe – בית מלון טראש דה לוקס

מלון מומלץ במרכז מאסטריכט. בית המלון הזה שוכן בשני בניינים היסטוריים. Vrijthof המפורסם נמצא במרחק של כ- 600 מטרים, והמרקט במרחק של כ- 500 מטרים. תחנת הרכבת מאסטריכט נמצאת קצת יותר מרבע שעה הליכה ברגל.

היתרון המשמעותי של בית מלון זה על פני מלונות במאסטריכט ברוב המיקרים הוא חדרים עם עיצוב מוקפד וריהוט בעבודת יד. במלון Trash Deluxe החדרים כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי. חדרי הרחצה המודרניים כוללים מקלחת ומייבש שיער. זוגות אוהבים את המקום הזה במיוחד והם העניקו לו את הציון הממוצע הגבוה של 9.6 בדירוגי מלונות מומלצים במאסטריכט.

להזמנת חדרים בבית המלון טראש דלוקס מאסטריכט

Galerie Hotel Dis – בית מלון גלריה דיז

בית מלון במאסטריכט בשם Galerie Hotel Dis ממוקם במרכז העיר ההיסטורי, בסמוך לכיכר ורייטהוף וכיכר ורווה Onze. בית מלון זה ממוקם ליד חנויות אופנה, פאבים ומסעדות רבות, ברחוב רגוע עם מבנים מונומנטליים ומדרכות מימי הביניים. היתרון הניכר של בית מלון זה על פני בתי מלון במאסטריכט – פרט למיקום המצוין – הוא שבבית מלון זה יש גלריה לאמנות בקומת הקרקע, עם תערוכות מתחלפות ויצירות אמנות למכירה.

ארוחת בוקר מוגשת בגלריית האמנות של המלון. חדרי בית המלון מרווחים, ועוטרו בציורים של אמנים מקומיים ובינלאומיים עכשוויים הקשורים לגלריה. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על בית המלון הזה ודירגו אותו ברשימות מלונות במאסטריכט למשפחות בציון גבוה של 9.6 בממוצע.

להזמנת חדרים בבית המלון גלריה דיז מאסטריכט

B & B Au Lion D'or – בית מלון לינה & ארוחת בוקר או ליאון ד'ור

בית מלון במאסטריכט בשם B & B Au Lion D'or נמצא בשכונת וייק, אזור מעולה עבור המטיילים מבינכם, אשר מתעניינים באוכל גורמה, בקניות בגדים וכן באוכל. במרחק של כשלושה קילומטר מבזיליקת סנט סרווטיוס וכשלושה קילומטר מרייהוף. בזיליקת גבירתנו נמצאת במרחק של כ- 2.5 קילומטר ואילו גשר סנט סרוואס נמצא במרחק של כ- 500 מטרים.

בחדרים תמצאו אינטרנט אלחוטי וחדר אמבטיה פרטי עם מקלחת בכל היחידות, יחד עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום. אורחי בית מלון זה יכולים ליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית או בופה. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על בית המלון הזה והןדירגו אותו ברשימות מלונות במאסטריכט למשפחות בציון הגבוה של 9.5 בממוצע.

להזמנת חדרים במלון לינה & ארוחת בוקר או ליאון ד'ור מאסטריכט

הגב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *