• תפריט
  • תפריט

אפטלינג – פארק השעשועים של הולנד

אפטלינג Efteling הוא הלונה פארק הגדול של הולנד, פארק שעשועים פנטסטי וסוחף, חוויה מומלצת ומהנה לכל המשפחה. עם שלל מתקני שעשועים ויער פנטזיה לקטנטנים, מתקני שעשועים שמתאימים לקטנטנים ורכבות הרים מעוררות צרחות לבוגרים שוחרי האדרנלין, בממלכה הקסומה של אפטלינג באמת יש משהו לכולם.

אפטלינג נחשב אחד מפארקי השעשועים הטובים באירופה ומהווה אטרקציה חובה לטיול משפחתי בהולנד עם הילדים – הוא פארק שעשועים אירופאי אמיתי ועצום בגודלו, עם רכבות הרים מטורפות, מסלולי שייט בקאנו וסירה, ואווירה מקסימה וידידותית למשפחות שמצליחה להיות מרגיעה ומעוררת גם יחד. מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש ולחסוך את התורים הארוכים לקופות.

אפטלינג, שנפתח במקור בשנת 1952 בצמוד לכפר ההולנדי השלו קצהובל, הפכה לאטרקציה המתחרה בלונה פארקים הטובים בעולם. הוא ידוע במרחבים הירוקים המטופחים, הסביבה הידידותית והסוחפת שלו – וכמובן מתקני שעשועים נהדרים.

בין כמעט 50 האטרקציות של אפטלינג ניתן למצוא רכבות הרים מעץ, מסלול מכוניות קלאסיות מקסים ואת יער האגדות הסוחף. ולקלאסיקה הזו מצטרפת ה-Symbolica החדשה, מתקן שעשועים ידידותי למשפחות בעולם של תענוגות קסומים.

טיפ חשוב: לפני היציאה לאפטלינג הורידו את אפליקציית Efteling לטלפון הנייד. תמצאו בה מפה של הפארק והכי טוב: עדכון בזמן אמת של התורים הקצרים ביותר במתקנים השונים.

להזמנת כרטיסים לאפטלינג

הגב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *