• תפריט
  • תפריט
השכרת אופניים באמסטרדם

השכרת אופניים באמסטרדם – הזמנות ומידע

אמסטרדם היא אחת הערים האירופאיות הטובות ביותר לרכיבה על אופניים. השכרת אופניים באמסטרדם יכולה להשתלב מושלם בחופשה שלכם, ובמקום לחכות לדקה התשעים, היום אתם יכולים להזמין אופניים להשכרה באמסטרדם מראש בדיוק כמו שמזמינים מלון או טיסה. קראו את המדריך להשכרת אופניים באמסטרדם כדי לקבל את כל המידע החשוב, כולל טיפים להשוואת מחירים חכמה וחיסכון בכסף.

כדי שהחוויה של השכרת אופניים באמסטרדם תעבור חלק , ההמלצה שלנו היא לבצע את ההזמנה מראש בעזרת מנוע החיפוש שמופיע כאן בעמוד ומופעל על ידי בייקסבוקינג, שלמעשה יקשר אתכם עם חברות השכרה מקומיות ויהפוך את תהליך החיפוש וההזמנה לנוח וידידותי. תוכלו לערוך השוואת מחירים, לבדוק את הפרטים הטכניים, של האופניים, לבדוק את תנאי הביטול, להוסיף תוספת ולבדוק את המחיר הכולל, והכל מראש ובנחת מהמחשב בבית (או מהפלאפון) לפני הטיסה. אז אם אתם רוצים להגיע לחופשה רגועים ולנצל כל דקה בטיול לצבירת חוויות, בצעו חיפוש מהמנוע שממוקם כאן ותראו בעצמכם כמה קל העניין.

איך מזמינים השכרת אופניים באמסטרדם?

כאמור, הדרך המומלצת להשכרת אופניים באמסטרדם היא בעזרת מנוע החיפוש של בייקסבוקינג, ולנוחיותכם הוא ממוקם ממש כאן בעמוד, כך שתוכלו לבדוק את המחירים כבר עכשיו. למעשה, תוכלו להזמין דרכו גם השכרת אופנוע באמסטרדם וגם השכרת קטנוע באמסטרדם. אופניים חשמליים באמסטרדם נמצאים תחת הקטגוריה של אופניים במנוע החיפוש.

הכנות לטיול בהולנד

הזמנת טיסה להולנד

השכרת רכבים בהולנד

הזמנת הסעה משדה התעופה בהולנד לאמסטרדם

הזמנת מלון באמסטרדם

אז איך עובד מנוע החיפוש של בייקסבוקינג? התיבה הלבנה שממוקמת כאן בעמוד היא פלטפורמה פשוטה לתפעול. הנה הסבר קצר:

בארץ (Country) בוחרים ב"Netherlands". בעיר (Pick-Up City) בוחרים ב"Amsterdam". (ניתן לבחור גם בהשכרת אופניים בזנדוורט).

אם אתם רוצים להחזיר את האופניים במקום אחר, סמנו את "Return to another lcoation" ובחרו בעיר בה נמצאת נקודת ההחזרה. כעת בחרו בתאריכים ובשעות, ולחצו על "Search".

כעת הגענו לשלב החיפוש. תוכלו לסנן את סוגי הרכבים הדו גלגליים באמצעות הסרת הסימון מאחד מהם בחלק העליון של העמוד כדי להסיר רכבים מסוג זה מתוצאות החיפוש. תוכלו גם למיין את התוצאות לפי הזולה ביותר או המומלצת ביותר תחילה (היכן שכתוב Sort By) או לצפות בתוצאות כפי שהן מצויות על המפה (Show on the map).

יוצגו בפניכם ברחבי העמוד מגוון הצעות להשכרת אופניים, אופנועים, קטנועים ועוד. עברו על מגוון ההצעות ובדקו את הפרטים החשובים שמוצגים בבירור לצד המחיר: בין אם הפרטים הטכניים חשובים לכם ובין אם מיקום חברת ההשכרה חשוב לכם יותר (בלחיצה על Show on the city map, תוכלו לראות במפה היכן האיסוף).

אם אתם מעוניינים לקרוא פרטים נוספים ולעבור לתהליך ההזמנה, לחצו על "More Info" לצד ההצעה שנראית לכם רלוונטית.

פרטית נוספים שיופיעו לאחר לחיצה על "More Info", כוללים למשל: תנאי ביטול ושינויים, בחירה בתוספות להזמנה (לצידן כתוב את המחיר של התוספת באירו או "For Free" אם התוספת בחינם), המחיר הכולל וגם כמה תתבקשו לשלם כדי לשריין את ההזמנה (בדרך כלל עמלה שהיא אחוז קטן יחסית מהמחיר הכולל) ועוד.

טופס ההזמנה קצר ופשוט, וכולל הזנת פרטים אישיים ומקום לכתיבת הערות, אם יש. לאחר קבלת אישור ההזמנה, תקבלו ואוצ'ר אותו תתבקשו להציג בעת איסוף האופניים בדלפק ההשכרה.

השכרת אופניים וטיולי אופניים באמסטרדם

התשתיות באמסטרדם ידידותיות להפליא לרוכבי האופניים, ולמעשה אמסטרדם נחשבת לעיר בירה של רוכבי האופניים. תוכלו למצוא רשת נרחבת של מסלולי אופניים בכל פינה בעיר, וקהל גדול של רוכבי אופניים ברחובות העיר הידועה בכך שיש בה יותר אופניים מאנשים. יתרון נוסף לרכיבה על אופניים באמסטרדם הוא שגם בקיץ החום לא כבד, והטמפרטורות הגבוהות הממוצעות נעות באיזור 22 מעלות צלזיוס בשעות הצהריים.

כללי רכיבה על אופניים באמסטרדם

רכיבה על אופניים באמסטרדם עלולה להיות מעט מלחיצה לעיתים, בגלל עומסי התנועה והרוכבים הרבים הנמצאים ברחובות. לכן, חשוב לשמור על כמה כללים בסיסיים כדי ליהנות מרכיבה בטוחה בעיר:

-שימרו היטב על בטיחות האופניים שלכם וזכרו תמיד לנעול אותם

-זיכרו תמיד לרכב באיזורים המיועדים לאופניים, ואל תשכחו לשים לב לתנועה שמסביבכם ובמיוחד לרכבת החשמלית (הטראם), לה תמיד מגיעה זכות קדימה.

-זיכרו תמיד לתת זכות קדימה לשירותי ההצלה.

-להולכי הרגל במעבר חצייה יש זכות קדימה.

-שימו לב לשלטים האדומים שלעיתים מסמנים שאין כניסה לאופניים.

-אותתו עם היד כדי לסמן לשאר הנהגים והרוכבים לאן אתם מתכוונים לפנות.

-וודאו שיש לכם את האורות הנדרשים על האופניים. רכיבה ללא אורות בחושך היא לא רק מסוכנת, אלא גם כרוכה בקנס כספי.

-כבדו את רוכבי האופניים והנהגים האחרים.

עבירות כמו אי מתן זכות קדימה, מעבר באור אדום, אי איתות לפני פנייה ועוד, הן לא רק מסוכנות אלא גם כרוכות בקנס שעלול להגיע עד לכמאה אירו.

מסלולי רכיבה באופניים באמסטרדם

באמסטרדם יש מגוון ענק של הזדמנויות לרוכבי אופניים. מסלולי אופניים באמסטרדם הם מגוונים, בין אם הם מסודרים בתוך העיר בין הרחובות מלאי החיים ובין אם הם ביעדים נפלאים ורגועים יותר בין שדות וטבע בחוצות העיר.

חלק מהמטיילים מתכננים רכיבה על אופניים באמסטרדם בשביל ההנאה שבדבר וחלק מהמטיילים משתמשים באופניים כאמצעי תחבורה פרקטי להגעה ליעד. בכל מקרה, תכנון המסלול מראש הוא תמיד רעיון טוב, ויחסוך לכם אנרגיות וסיבובים מתישים ומיותרים. השתמשו במפה שתקבלו בחנות ההשכרה או בGPS כדי לתכנן את המסלול מראש, ותוכלו ליהנות מהדרך ברוגע.

אספנו עבורכם כמה הצעות למסלולי אופניים מומלצים באמסטרדם:

רכיבה באופניים מאמסטרדם לטחנות רוח

 צפייה בטחנות רוח היא אחת מהאטרקציות האהובות על תיירים באמסטרדם. תוכלו להשתתף בטיול אופניים מאורגן באמסטרדם כדי לצפות בטחנת רוח בקרבת העיר, או שתוכלו לרכב לשם באופן עצמאי.

רכיבה באופניים מאמסטרדם לזאנס סכאנס

מוזיאון פתוח עם טחנות רוח יפהפיות. רכיבה על אופניים לזאנס סכאנס תיקח תעניק לכם מסלול עם נופים יפהפיים, בין עיירות ואיזורים כפריים. זמן הרכיבה מאמסטרדם לזאנס סכאנס הוא בדרך כלל כשעה-שעה ורבע ללא עצירות.

רכיבה באופניים בפארקים של אמסטרדם

באמסטרדם יש מגוון פארקים יפהפיים כמו וונדלפארק, למשל, פארק גדול ויפה עם בתי קפה ומסעדות, וגם מסלולי אופניים כמובן. חלק ממסלולי האופניים בפארק נועדו כדי לחצות אותו ולהגיע לקצה השני וחלקם יקחו אתכם אל תוך הפארק כדי ליהנות מהטבע.

השוואת מחירים להשכרת אופניים באמסטרדם

ערכנו השוואת מחירים לחודש יולי כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים להשכרת אופניים באמסטרדם.

המחירים להשכרת אופניים באמסטרדם ליום אחד התחילו מכ6.31 אירו בלבד.

מחירי השכרת אופניים חשמליים באמסטרדם התחילו מכ24.25 אירו ליום.

בין מגוון סוגי האופניים שמצאנו בחיפוש להשכרת אופניים באמסטרדם, היו אופניים חשמליים, אופניים לילדים באמסטרדם, אופניים פשוטים לרכיבה בעיר ועוד.

מחירים להשכרת אופניים באמסטרדם לשבוע התחילו מכ23.09 אירו לאופניים רגילים, ומכ169.75 אירו לאופניים חשמליים.

השוואת המחירים במדריך שלנו נערכה עבור חודש מאי. שימו לב שהמחירים, התנאים והכללים שבמדריך נבדקו נכון למועד כתיבתו, ועלולים להשתנות. כדי לשמור את המחיר הזול שמצאתם במנוע החיפוש, כדאי לשריין את ההזמנה בהקדם.

השכרת אופנוע באמסטרדם

הגיל המינימלי לרשיון על אופנוע בהולנד הוא 18, אך אופנועים כבדים יותר דורשים גיל מינימלי של 20 ואפילו 22 או 24. ישנם שלושה סוגי רישיונות לאופנועים בהולנד, ששונים ביניהם בגיל המינימלי ובסוג האופנוע.  כדאי לוודא תמיד שיש לכם את סוג הרישיון המתאים לאופנוע או הקטנוע אותו אתם שוכרים באמסטרדם.

כמו כן, יש להוציא רישיון בינלאומי להולנד כיוון שלמרות שלא תמיד יבקשו מכם אותו, ייתכן שיהיה בו צורך. לפי ההמלצה העדכנית של משרד התחבורה, על כל בעל רישיון נהיגה ישראלי להוציא רישיון נהיגה בינלאומי עבור נהיגה במדינות זרות. גם בהולנד ישנם תנאים מסוימים בהם יש צורך ברישיון נהיגה בינלאומי. לכן, בשילוב עם העלות הזולה במיוחד של רישיון נהיגה בינלאומי, לא כדאי להתלבט ומומלץ להוציא רישיון נהיגה בינלאומי אם אתם מתכננים לנהוג בהולנד.

אם אתם מבצעים את השכרת הקטנוע או האופנוע עם בייקסבוקינג, סוג הרישיון הנדרש מוצג בבירור בשלב החיפוש עוד לפני ההזמנה, לנוחיותכם. כדאי לוודא מהו הרישיון הנדרש עם חברת ההשכרה לפני הנסיעה כדי לא להיתקל בבעיות במהלך החופשה. רוכבי אופנוע באמסטרדם יהנו במיוחד מהכבישים מוקפי הנוף היפהפה והמרגיע שיש לאיזור להציע, וכמובן שזוהי גם דרך נוחה במיוחד להתניידות באמסטרדם בפרט ובהולנד בכלל.

בהשוואת מחירים להשכרת אופנוע באמסטרדם שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול עבור השכרת קטנוע ווספה לוק אדומה ליום אחד, בעלות של כ32.98 אירו ליום. עלות השכרת אותה הוספה לשבוע הייתה כ196.91 אירו.

האם כדאי להזמין השכרת אופניים באמסטרדם מראש?

מכיוון שמנוע החיפוש והשוואת המחירים שבעמוד הופך את העניין לכה פשוט, אין סיבה להשאיר את השכרת האופניים לדקה התשעים, ובהחלט מומלץ לבצע השכרת אופניים מראש.

היתרונות של השכרת אופניים באמסטרדם מראש עם בייקסבוקינג הם רבים:

-לא תצטרכו לשוטט בעיר ולבזבז זמן יקר בחיפוש אחר המחיר הזול ביותר להשכרת אופניים.

-יהיה לכם זמן לבדוק חוות דעת על סוג האופניים או האופנוע, וגם לבדוק את הדירוג של חברת ההשכרה בנחת בבית ובלי לחץ.

-תוכלו לתכנן את התקציב לטיול טוב יותר, כיוון שתקבלו את מחיר השכרת האופניים באמסטרדם מראש.

-כל פרט שניתן לסגור מראש יכול לעזור לנו ליהנות מטיול רגוע יותר בו אנו פנויים יותר כדי ליהנות מהחופשה.

-בייקסבוקינג מספקת שירות לקוחות ותמיכה במידת הצורך.

-אם אתם מעדיפים דגם מסוים של אופניים או של אופנוע, תוכלו להזמין אותו מראש, לעומת הסיכוי שדגם זה לא יהיה זמין בהזמנה בדקה התשעים.

אז קדימה, זה בדיוק הזמן להזמין השכרת אופניים באמסטרדם: החופשה המושלמת בהולנד מחכה לכם!

הגב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *