• תפריט
  • תפריט

מדורודם Madurodam – "מיני הולנד"





מדורודם נחשב לאחת האטרקציות התיירותיות הראשיות בהולנד, והוא מזכיר במהותו את "מיני ישראל" – רק כמובן, בגרסה ההולנדית, שכוללת הרבה יותר. כאן תוכלו ליהנות מהעתקים מדויקים של מבנים ואטרקציות בהולנד, בקנה מידה של 1:25. פארק מדורודם נמצא בהאג וזהו מקום נהדר ללמוד עוד על הולנד בדרך מהנה וכיפית לכל המשפחה, בכל הגילאים.

הכתובת של מדורודם – George Maduroplein 1, 2584 RZ, The Hague

שעות פתיחה מדורודם – 09:00 – 18:00 בכל יום (פתוח שבעה ימים בשבוע)

להזמנת כרטיסים למדורודם

ההמלצה שלנו על מדורודם – שווה מאוד, ומומלץ במיוחד לתכנן ביקור במדורודם להתחלה של טיול בהולנד – כך תוכלו לראות (בקטן) כמעט את כל האטרקציות בהולנד ולהחליט מה תרצו לכלול בתכנון הטיול שלכם.

החוויה של מדורודם תגרום לכם להרגיש כמו ענקים כשאתם רואים את המיטב של אטרקציות תיירותיות בהולנד, בדגמים מוקטנים. טחנות רוח זעירות, ארמונות וכנסיות בתוספת תצוגות מולטימדיה ומתקנים אינטראקטיביים – כל אלה ועוד ילמדו אתכם עובדות מרתקות על הולנד. יש אפילו 17 צבעונים ענקיים בגובה 2.5 מטר שתוכלו להצטלם איתם.

אל תפספסו את האטרקציה האינטראקטיבית החדשה של מדורודם – "זאב המים", בה תידהמו להבין כיצד ההולנדים יצרו מדינה מרצועת מים שנחשבה בלתי ניתנת למגורים. ה-Waterwolf (זאב המים) היה מנוע הקיטור הגדול בעולם, שנבנה על ידי ההולנדים למען משימה זו!

בטיול במדורודם תגלו בתי תעלה, שדות צבעונים, שווקי גבינות, מפעל לקבקבי עץ, טחנות רוח, וגם מבנים מפורסמים בהולנד כמו ארמון השלום, מפעלי הדלתא ועוד! האטרקציה הסוחפת האחרונה במדורודם היא "ניו אמסטרדם" והיא מחזירה אתכם אחורה בזמן כדי לחוות את הקמתה של 'ניו אמסטרדם' – עיר קטנה שהקימו הולנדים בצפון אמריקה וידועה כיום בשם ניו יורק.

טיפ חשוב על מדורודם – חובבי כדורגל או מציאות מדומה? היכנסו לתוך אטרקצית המציאות המדומה 'Zo groot is Oranje' במדורודם, וצרו גרסת אלוף כדורגל של עצמכם בתלת מימד. אתם תעשו להטוטי כדורגל שלא חשבתם שהם אפשריים!

להזמנת כרטיסים למדורודם

המלצה חשובה למבקרים במדורודם בעונת התיירות או סופי שבוע – התורים עלולים להיות ארוכים ולכן אם אתם מעדיפים להימנע מהמתנה כדאי להשקיע עוד כמה שקלים ולהזמין כרטיסי כניסה למדורודם עם כניסה במסלול המהיר

הגב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *