• תפריט
  • תפריט

מלונות מומלצים באוטרכט הולנד

מעוניינים לצאת לחופשה באוטרכט, מרכז חברת הרכבות ההולנדית, אשר נמצאת דרומית לאמסטרדם? אם אתם מחפשים בית מלון באוטרכט אנו ממליצים לכם לבחור באחד מבתי המלון באוטרכט אשר מפורטים בכתבה הזאת. הכוללת רשימה של עשרה מלונות מומלצים באוטרכט, המתבססת על דירוג בין לאומי של מלונות באוטרכט המתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של תיירים אשר שהו בבתי מלון בעיר. השקענו הרבה מחשבה כדי לכלול ברשימה זו מגוון נרחב של מלונות באוטרכט בכל מיני מיקומים שונים בעיר, רמות מחירים וסגנונות אירוח – החל מדירות נופש באוטרכט אשר מתאימות בעיקר למשפחות ועד לבתי מלון באוטרכט  שמתאימים גם למטייל הבודד או לזוגות.

טיול בהולנד – עוד מידע למטייל

הולנד למטייל – כל המידע על טיולים בהולנד

השכרת רכבים בהולנד – השוואת מחירים וטיפים חשובים

איך להגיע להולנד? טיסות לאמסטרדם ואפשרויות נוספות

בתי מלון מומלצים באוטרכט

De Hoendervorst – דה אוהנדרובסט

בית מלון באוטרכט בשם De Hoendervorst היא מלון במרכז אוטרכט הממוקם כ- 2.8 קילומטר ממוזיאון Speelklok. TivoliVredenburg נמצאת במרחק של כ- 3.2 קילומטר וגם מרכז הכנסים ורדנבורג נמצא במרחק זהה. שדה התעופה הקרוב ביותר הינו שדה התעופה סכיפהול והוא נמצא במרחק של כ- 48 קילומטר מבית המלון. מרכז אוטרכט מהווה בחירה מעולה למטיילים מבינכם המעוניינים בשופינג והליכה, בתי קפה ומסעדות. האזור פופולרי ביותר לרכיבה על אופניים והשכרת אופניים זמינה בבית המלון הזה. יתרונות משמעותיים לעומת מלונות באוטרכט – כל החדרים של בית המלון הזה מתהדרים במטבח ובחדר רחצה פרטי, בית מלון זה מציע בעבורכם חדרים עם נוף להר, החדרים מצוידים במרפסת ממנה ניתן להשקיף על הנוף של העיר אוטרכט. כל חדרי האירוח בבית מלון זה כוללים בתוכן מיקרוגל, מקרר, מכונת קפה חדישה, מייבש שיער ושולחן כתיבה מהודר. כל החדרים בבית המלון הזה מצוידים באזור ישיבה נוח למדי ואינטרנט אלחוטי. זוגות אוהבים את המקום הזה במיוחד והעניקו לו את הציון הממוצע הגבוה של 9.9 בדירוגי מלונות מומלצים באוטרכט.

להזמנת חדרים בית מלון דה אוהנדרובסט אוטרכט

UKI-Hotel – בית מלון יוקי

בית מלון באוטרכט בשם UKI-Hotel ממוקם כ- 2.8 קילומטר ממוזיאון Speelklok. ניתן להגיע בקלות יחסית לאטרקציות באוטרכט כמו למשל – מרכז הכנסים דומסטאד ו- Jaarbeurs. TivoliVredenburg נמצא במרחק של כ- 3.2 קילומטר מבית המלון, ואילו מרכז הכנסים ורדנבורג נמצא במרחק זהה. שדה התעופה הכי קרוב הוא סכיפהול, אשר נמצא כארבעים ושמונה קילומטר מבית המלון הזה.

בית מלון זה מציע חדרים עם נוף לעיר אוטרכט וכן אינטרנט אלחוטי חינם, שירות קונסיירז' ומספק לכם גם מרפסת. כל היחידות בבית מלון זה מצוידות בפינת ישיבה נוחה, אשר בה תוכלו לצפות היטב בטלוויזיה עם מסך שטוח עם ערוצי כבלים, וכן חדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומקלחת. כל חדרי האירוח שבבית מלון הזה יספקו לכם ארון בגדים מרווח וקומקום להכנת תה וקפה. אורחים עם משפחות, אשר הגיעו לעיר אוטרכט, מאוד נהנו לשהות בבית מלון זה והם דירגו אותו ברשימות מלונות מומלצים באוטרכט בממוצע ציון גבוה של 10.0!

להזמנת חדרים בית מלון יוקי אוטרכט

Logement Swaenenvecht – לוגמנט סוואננוצ'ט

בית מלון באוטרכט בשם Logement Swaenenvecht ממוקם במרחק של כ- 15 דקות נסיעה ממרכז אוטרכט. העיר הילברסום נמצאת במרחק של עשרים דקות נסיעה ברכב משם. בית מלון זה מרוחק כ- 27 קילומטר מהפארק הלאומי אוטרכשצ'ה הבלרוג. אמסטרדם נמצאת במרחק של כשלושים דקות נסיעה משם. היתרונות המשמעותיים לעומת מלונות באוטרכט – בית מלון ייחודי זה מציע שבעה חדרים בעיצוב היסטורי, והאורחים יכולים לשכור אופניים בבית המלון.

בית מלון זה שוכן בבניין משנת 1678 עם טרסת גן מרווחת לאורך נהר הווכט. כל אחד מבין החדרים של בית מלון זה כולל מיני בר לבחירה עבורכם ממגוון נבחר של חטיפים וכן אמצעים להכנת תה וקפה. בחדרים שבבית מלון זה יש רצפות עץ ופינת ישיבה אלגנטית, חדר הרחצה כולל מקלחת ומוצרי טיפוח ללא תשלום מצדכם. החדרים כוללים אינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בכבלים. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על בית המלון הזה ודירגו אותו ברשימות בתי מלון מומלצים באוטרכט למשפחות בממוצע בציון הגבוה של 9.4.

להזמנת חדרים לוגמנט סוואננוצ'ט אוטרכט

Hotel Beijers – מלון בייג'רס

בית מלון בעיר אוטרכט בשם Hotel Beijers ממוקם במיקום אטרקטיבי במרכז אוטרכט, כ- 300 מטרים ממוזיאון Speelklok, כ- 2 קילומטר מטיבולי ורדנבורג ובמרחק זהה ממרכז הכנסים ורדנבורג. המלון נמצא במרחק של כ- 3.2 קילומטר ממרכז הכנסים דומסטאד, כ- 3.4 קילומטר מג'נברורס אוטרכט וכן כקילומטר אחד ממוזיאון הרכבת. מרכז הקניות Hoog Catharijne נמצא במרחק של כ- 3 קילומטר. מה שמייחד בית מלון זה מול מלונות באוטרכט זה שבבית מלון זה ניתן לתאם, בתוספת של תשלום כמובן, חנייה פרטית. בבית מלון זה החדרים מגיעים עם ארון בגדים מרווח, עבור צפייה בשעות הפנאי מוצעת לכם טלוויזיה עם מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי בחינם וכן חדר אמבטיה פרטי. ארוחת בוקר קונטיננטלית מוגשת כל בוקר בבית המלון. צוות דלפק הקבלה, אשר פתוח במשך עשרים וארבע שעות ביממה, דובר את השפות אנגלית וכן הולנדית. אורחים עם משפחות מאוד נהנו לשהות בבית מלון זה ודירגו אותו ברשימות מלונות מומלצים באוטרכט בממוצע ציון גבוה של 9.8.

להזמנת חדרים בבית המלון בייג'רס אוטרכט

Mother Goose Hotel – מלון אמא אווזה

בית מלון באוטרכט בשם Mother Goose Hotel ממוקם כ- 90 מטרים מתעלת וכט Vecht Canal ובמרחק של 300 מטרים ממגדל הדום Dom tower. הוא נמצא במרחק של כקילומטר אחד מתחנת אוטרכט מאליבאן וגני התערוכה אוטרכט נמצאים במרחק זהה. נמל התעופה סכיפהול שוכן במרחק של כ- 50 קילומטר.

בבית מלון זה כל החדרים כוללים טלוויזיה בכבלים ואינטרנט אלחוטי וכן חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת ומוצרי טיפוח ללא תשלום. התוספות בחדרים כוללות שולחן עבודה מרהיב, כספת וכספת למחשב נייד. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על בית המלון הזה ודירגו אותו ברשימות מלונות מומלצים באוטרכט למשפחות בממוצע בציון גבוה ביותר של 9.8.

להזמנת חדרים בית מלון אמא אווזה אוטרכט

Daen's Room One – דאנ'ס רום וואן

בית דירות נופש באוטרכט בשם Daen's Room One ממוקם במרחק של קילומטר אחד מג'רנבורס אוטרכט, וכ- 1.4 קילומטר ממוזיאון הרכבת, וכקילומטר אחד מתחנת הרכבת הראשית.  יתרונות משמעותיים לעומת מלונות באוטרכט – זהו חדר המלון האחד והיחיד של דאן, שמרגיש יותר כמו צימר עם כניסה משלו ובלי דלפק קבלה. החדר ממוקם בקומה התחתונה וחלונו פונה לצד הרחוב, מה שמעניק לו חוויה שונה לגמרי מחדרי מלון אחרים.

Daen's היא חנות קונספט: מקום להיפגש, מקום לעשות קניות, מקום לישון בו. בית הקפה של דאן מגיש אוכל ביתי וחנות האופנה של דאן מתמחה במותגים הולנדיים וסקנדינביים לגברים ונשים. בית דירות הנופש הזה מציע חדר אורחים עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בכבלים. חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום. כמו כן, תוכלו למצוא בחדר אף מתקנים להכנת תה וקפה. מתקנים נוספים המוצעים בבית דירות נופש זה כוללים אחסון מזוודות, חנויות וכן מסעדות למכביר. זוגות אוהבים את המקום הזה במיוחד והם ממליצים על בית דירות זה והעניקו לו את הציון הממוצע הגבוה של 9.5 בדירוגי מלונות מומלצים באוטרכט.

להזמנת חדרים בדאנ'ס רום וואן אוטרכט

Boutique Hotel ZIES – מלון בוטיק זייס

מלון בוטיק באוטרכט בשם Boutique Hotel ZIES ממוקם ברובע המוזיאונים במרכז אוטרכט, וכולל מרפסת ונוף לגן. מוזיאון Speelklok נמצא במרחק של כקילומטר אחד משם. מוזיאון Nijntje נמצא במרחק של כ- 350 מטרים מבית מלון זה ותחנת הרכבת Vaartsche Rijn נמצאת כ- 450 מטר משם. Jaarbeurs אוטרכט נמצאת כ- 1.3 קילומטר מבית המלון הזה, ואילו TivoliVredenburg נמצאת במרחק של כ- 1.4 קילומטר. מה שמייחד בית מלון זה לעומת בתי מלון באוטרכט הוא שבית מלון זה מציע גם השכרת אופניים.

האורחים בבית מלון זה יכולים ליהנות מהמסעדה שבמלון. יש חניה פרטית ומאובטחת זמינה במרחק של כמאה מטר מבית המלון הזה. כל החדרים בבית מלון זה מצוידים בטלוויזיה בעלת מסך שטוח. תיהנו מכוס קפה או תה מהמרפסת או מהפטיו שלכם. כל החדרים בבית מלון זה כוללים חדר רחצה פרטי אשר כולל מקלחת גשם. התוספות בבית המלון הזה כוללות חלוקי רחצה ונעלי בית. בית מלון זה אף מציע לכם אינטרנט אלחוטי בחינם בכל מקום האירוח. בבית מלון זה תוכלו למצוא שירות חדרים אך הוא אינו מגיש מזנון ארוחת בוקר. ברחוב תוכלו למצוא מספר אפשרויות של ארוחת בוקר. כחלופה, המלון מציע שקית ארוחת בוקר בחינם עם יוגורט, פירות, מיץ ומוצר מאפייה. משפחות עם ילדים אשר ביקרו בבית מלון זה בהחלט ממליצות עליו, ודירגו אותו בממוצע הציון הגבוה של 9.4 בדירוגי בתי מלון באוטרכט.

להזמנת חדרים בית מלון בוטיק זייס אוטרכט

Mary K Hotel – בית מלון מארי קיי

בית מלון באוטרכט בשם Mary K Hotel ממוקם בבית עירוני היסטורי, ממש על התעלה ההיסטורית אודחראכט. מגדל דום Dom Tower המפורסם בעיר אוטרכט נמצא במרחק של 550 מטרים משם. ניתן למצוא חנויות, מסעדות וברים רבים במרכז אוטרכט, במרחק של כחמש דקות הליכה משם. תחנת הרכבת המרכזית מרוחקת קילומטר אחד מבית המלון הזה. מה שמייחד בית מלון זה מול מלונות באוטרכט ברוב המיקרים הוא עיצוב אמנותי יוקרתי, הוא מציע חדרי אירוח מרווחים ומודרניים עם ריהוט מעוצב ואינטרנט אלחוטי חינם.

בבית מלון זה החדרים המעוצבים באופן ייחודי, מצוידים בטלוויזיה במסך שטוח, בנגן DVD ובמכונת קפה של Nespresso. יש בהם חדר רחצה מרווח עם מוצרי טיפוח ללא תשלום מבית Malin + Goetz, מגבות אמבטיה סחר הוגן, ומייבש שיער. ארוחת בוקר אורגנית זמינה מדי יום, ומוגשת בטרקלין ארוחת הבוקר המשותף או נשלחת אל חדרכם. אורחי בית המלון אשר הגיעו עם ילדים היו מאוד מרוצים ודירגו את המלון בציון הממוצע הגבוה של 9.8 בדירוגי מלונות באוטרכט.

להזמנת חדרים בבית המלון מארי קיי אוטרכט

16 sous  – סוס שש עשרה

בית סוויטות נופש בעיר אוטרכט בשם 16 sous ממוקם כ- 1.8 קילומטר ממוזיאון Speelklok ו – 2.3 קילומטר מ TivoliVredenburg, נמצא כ2.3 קילומטר ממרכז הכנסים ורדנבורג וכ – 3.5 קילומטר ממרכז הכנסים דומסטאד. באזור בו ניתן ליהנות מאופניים. בית סוויטות נופש זה שוכן בבניין משנת 1904, וכולל ריהוט מודרני ואינטרנט אלחוטי בחינם.

להזמנת חדרים סוס שש עשרה אוטרכט

הגב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *