• תפריט
  • תפריט

כפר הנופש צ'אלט מודרנה פוטן – Chalet Moderna Putten

Chalet Moderna Putten הוא כפר נופש מומלץ בהולנד, הממוקם בעיירה פוטן, כ-59 ק"מ משדה התעופה סכיפהול באמסטרדם.

יחידות האירוח בכפר הנופש מתאימות לחופשה משפחתית בהולנד וכוללות רצפות פרקט, מרפסת שמש וטראסה, וחדר רחצה עם מקלחת ומייבש שיער. כל יחידה כוללת 3 חדרי שינה, כל אחד מהם מתאים לשני אנשים. מעבר לכך, כל היחידות כוללות מטבח מאובזר במלואו עם מקרר ותנור, מדיח כלים, פינת אוכל, מיקרוגל, כמו גם קומקום ומכונת קפה. כמובן, תמצאו ביחידות את הריהוט הסטנדרטי הדרוש לחופשה, כמו טלוויזיה בעלת מסך שטוח ועוד.

כפר הנופש מציע נוף לגן מטופח, וכולל גם מסעדה, מזנון לארוחות קלות וחטיפים, טרסה, מתקני ברביקיו ועוד. בקרבת מקום האירוח תוכלו ליהנות מטיולי הליכה ורכיבה על אופניים.

העיירה פוטן, בה נמצא כפר הנופש, נמצאת במיקום מעולה לחופשה משפחתית בהולנד, באזור גלדרלנד – רק שעה נסיעה משדה התעופה סכיפהול, העיירה ממוקמת באזור החוף של הים הדרומי (Old Zuiderzee) . ממזרח לפוטן תמצאו את פארק Veluwe – הפארק הלאומי הגדול ביותר של הולנד. מצפון, מזרח ומערב, פוטן מוקפת באזורים חקלאיים פתוחים.

זוהי עיירה גדולה ובה למעלה מ- 24 אלף איש, כך שתמצאו בסביבה את כל הדרוש ללא בעיה. בפוטן יש מספר ניכר של חנויות, והתיירות היא חלק חשוב משגרת החיים בעיירה. תיירים רבים מגיעים לפוטן בזכות הנוף המגוון והחוף המפורסם באגם הטבעת (Strand Nulde). בכל יום רביעי מתקיים בעיירה שוק איכרים ויריד אוכל, שהוא הגדול ביותר באזור ולווה הצפון-מערבי.

מבחינת תחבורה, פוטן יחסית נגישה בקלות – פוטן שוכנת ליד הכביש המהיר A28 המחבר את אוטרכט אל צפון הולנד. (אוטרכט נמצאת במרחק של 38 ק"מ מכפר הנופש, ואילו ניימיכן נמצאת במרחק של 47 ק"מ). לעיירה יש תחנת רכבת המקשרת אותה לקו הרכבת שבין אוטרכט ל-Zwolle. יש גם אוטובוסים בינעירוניים שיוצאים ממנה ליעדים ברחבי הולנד.

להזמנת לינה בכפר הנופש

הגב

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *